d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev1252253254255256325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 27 2012 02:27am
Sjöng den i skolan förut ;) Gick i en körskola, så var det någon som rekommenderade den, så vi sjöng den på manskören (y)

10/10, älskar låten :drool:

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 27 2012 04:19am
Han är säkert jätte bra för den genren, fan vet jag :P Inget för mig dock.. så 3/10

Nästa låt.. Obs ej finska, gillar den ändå.. good memories.. latviska eller nåt sånt..



:D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 27 2012 04:56am
Alltså är det typ Skansen fast i Baltikum?
Skön stämning men ingen kanon låt imo, 2/10
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Apr 27 2012 05:08am
Skön faktiskt! 7/10


Member
Posts: 664
Joined: Mar 23 2010
Gold: 32.74
Apr 27 2012 06:21am
Helt okej låt. 7/10!

Lyssna noga på den utomordentliga texten!

This post was edited by Virkan on Apr 27 2012 06:22am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 27 2012 07:33pm
för full för att lyssna på texten nu, dock bra minnen från en rom resa på gymnasiet ett bra tag sen till låten.. 5/10

Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Apr 28 2012 01:18pm
vafan lyssna jag nyss på -10/10

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 29 2012 02:23pm
Inte så värst förtjust i reggea, 4/10
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Apr 30 2012 02:43am
6/10

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 30 2012 07:30am
10/10



http://www.youtube.com/watch?v=-m5n8_VS_Ho

This post was edited by Jewhannes on Apr 30 2012 07:36am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1252253254255256325Next
Add Reply New Topic New Poll