d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1251252253254255329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 27 2012 11:40pm
Quote (sofft @ Mar 27 2012 10:19pm)
Du skulle ju bara förlora  :angel:  :angel:


Oh no u dont!

I ixi u 1v1
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 28 2012 03:22am
jag skulle inte banga en 2v2 tour ;>
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 28 2012 03:35am
Quote (pawa @ Mar 28 2012 10:22am)
jag skulle inte banga en 2v2 tour ;>


inte jag heller ^^ även fast ja faktiskt skulle förlora :wacko:
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Mar 28 2012 04:06am
om vi kan hitta tillräckligt många som är med så borde det inte vara speciellt svårt att styra upp en 2v2 tour...
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 28 2012 05:58am
göra en separat topic där folk signar med sina teams, där man postar resultat, playtimes och regler

borde vara simpelt ^^
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 28 2012 09:30am
Va vill ni ha för regler då?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 28 2012 09:40am
3v3 > 2v2.. Gogo Orvar!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 28 2012 09:41am
Quote (Makta @ Mar 28 2012 04:40pm)
3v3 > 2v2.. Gogo Orvar!


:o

lättare att få ihop lag om man kör 2v2
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 28 2012 09:43am
Quote (Orvar @ 28 Mar 2012 16:41)
:o

lättare att få ihop lag om man kör 2v2


Inte speciellt svårt att hitta 2 pers. :angry:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 28 2012 09:44am
Quote (Makta @ Mar 28 2012 04:43pm)
Inte speciellt svårt att hitta 2 pers. :angry:


blir fler lag i 2v2 också :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1251252253254255329Next
Add Reply New Topic New Poll