d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1250625072508250925105001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 12:14pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 5 Sep 2012 19:52)
2a datorn jag bygger ihop senaste dagarna :P
En annan arbetskollega som köpt en dator.
Aningen avis på hans schassi, sjuuukt lätt! Väger tamme fan ingenting. Mjölkpaket väger fan mer :P Iofs när schassi var utan delar men även med delarna i kan de fan inte väga mkt!
Första gången som jag är "seriös" med kabeldragning också och använder lite stripes osv.

http://i48.tinypic.com/e6u2ja.jpg


Hade inte varit så avis på ett lätt chassi, lätta chassin vibrerar i regel mer än stora! ;P

http://www.sweclockers.com/galleri/9977-cement

här har vi grejer!

This post was edited by Fil on Sep 5 2012 12:14pm
Member
Posts: 82,424
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,871.72
Trader: Trusted
Sep 5 2012 12:34pm
Quote (Fil @ 5 Sep 2012 20:14)
Hade inte varit så avis på ett lätt chassi, lätta chassin vibrerar i regel mer än stora! ;P

http://www.sweclockers.com/galleri/9977-cement

här har vi grejer!


Hm beror väl lite på vad man har för grejjer i burken också :P Men känns som man ska ha stor fläkt för att få schassit att vibrera?

fiiint!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 5 2012 12:41pm
4 pers jag känner har gått från förlovade/förhållande och även Gift "1!" till singel IDAG.. Något skumt på g här då hälften av dem har barn och haft problemfria förhållanden i 5år + Oo
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 12:42pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 5 Sep 2012 20:34)
Hm beror väl lite på vad man har för grejjer i burken också :P Men känns som man ska ha stor fläkt för att få schassit att vibrera?

fiiint!


Nja, vibrationer fortplantar sig i allt det sitter samman med, det är därför bra chassin har gummiupphängningar för fläktar/diskar. Desto rejälare chassi desto mindre tydliga blir vibrationerna..
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 5 2012 12:59pm
Quote (Fil @ 5 Sep 2012 20:42)
Nja, vibrationer fortplantar sig i allt det sitter samman med, det är därför bra chassin har gummiupphängningar för fläktar/diskar. Desto rejälare chassi desto mindre tydliga blir vibrationerna..


min vibrerar inget :) dock låter som ett monster (dock bara den luftkylda som låter den vattenkylda går bra dock inte lika bra :) )

This post was edited by Intenso8 on Sep 5 2012 01:01pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 01:11pm
Quote (Intenso8 @ 5 Sep 2012 20:59)
min vibrerar inget :) dock låter som ett monster (dock bara den luftkylda som låter den vattenkylda går bra dock inte lika bra :) )


Haha, låter den som ett monster gör vibrationerna varken till eller från :P



Haha, var iväg idag hela familjen och firade brorsan som fyller 16 idag! Vi lirade bowling..
Jag höll på att vinna överlägset mot resten av familjen, visade lillbrorsan hur han skulle göra för att slå raka slag, och vips slog den jäveln en serie med 1 spärr och 4 strikes på rad! sen två omgångar med 9 poäng vardera för att köra strikes resten av serien!
Han vann överlägset, den lilla jäveln!

Han plockade drägliga 198 poäng!

This post was edited by Fil on Sep 5 2012 01:12pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 5 2012 01:26pm
Quote (Fil @ 5 Sep 2012 21:11)
Haha, låter den som ett monster gör vibrationerna varken till eller från :P



Haha, var iväg idag hela familjen och firade brorsan som fyller 16 idag! Vi lirade bowling..
Jag höll på att vinna överlägset mot resten av familjen, visade lillbrorsan hur han skulle göra för att slå raka slag, och vips slog den jäveln en serie med 1 spärr och 4 strikes på rad! sen två omgångar med 9 poäng vardera för att köra strikes resten av serien!
Han vann överlägset, den lilla jäveln!

Han plockade drägliga 198 poäng!


:o nästan vad jag har i snitt per/säsong
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2012 01:29pm
Hittat en snubbe som säljer en apsvår acid folk platta som är värd minst 9,000 kronor för 1800 kronor.

Problemet är att hans skiva har inget omslag.

Dock minns jag att min chef hittade en brud för ett halvår sen som hade omslaget, men saknade plattan.

Kan jag få tag i den bruden kan jag göra en hacka

Det är en riktig jävla högoddsare att min chef sparade hennes nummer men ska kolla med honom imorrn


Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 01:31pm
Quote (Intenso8 @ 5 Sep 2012 21:26)
:o nästan vad jag har i snitt per/säsong




Spana in den vad den lilla jäveln gjorde! Min serie var ju under all kritik men.. :P
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Sep 5 2012 01:39pm
Quote (Makta @ Sep 5 2012 06:01pm)
Vem är den första? Har faktiskt ingen aning... :unsure:

Edit: Inb4 Stalin eller Mao.


stalin)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1250625072508250925105001Next
Closed New Topic New Poll