d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1250525062507250825095001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 5 2012 09:18am
Hand#3075012008000924 - Willemstad (6-Max) 12008 -- $0,25/$0,50 PL Omaha --
Dealer: Seat 1
Seat 1: ambiguous1 ($68,66 in chips)
Seat 2: Flushdraaw ($40,58 in chips)
Seat 3: SergDmitriev ($50,05 in chips)
Seat 8: ilovefish71 ($28,07 in chips)
Seat 9: IhmeVeijjari ($19,50 in chips)
Seat 10: FRACKus ($56,67 in chips)
Flushdraaw: posts small blind $0,25
SergDmitriev: posts big blind $0,50
Dealt to IhmeVeijjari [Qh,Js,Ts,9h]
ilovefish71: folds
IhmeVeijjari: raises to $1,75
FRACKus: calls $1,75
ambiguous1: folds
Flushdraaw: raises to $7,50
SergDmitriev: folds
IhmeVeijjari: is all in $17,75
FRACKus: calls $17,75
Flushdraaw: is all in $33,08
FRACKus: calls $21,08
Flushdraaw: shows [Ac Ah 7h 3d]
IhmeVeijjari: shows [Qh Js Ts 9h]
FRACKus: shows [8d Qc 9c Td]
*** FLOP *** [5s,9d,Ks]
*** TURN *** [6c]
*** RIVER *** [7s]
***SHOW DOWN***
FRACKus wins $40,91 with Straight Ten high
***SHOW DOWN***
IhmeVeijjari wins $57,25 with Flush King high


Ah min absoluta favorit hand i plo, sviker mig aldrig.. 9TJQ double suited.. Inga problem med att kasta in alla pengarna preflop med den handen.




Meh hittade pokertopicen men kunde inte skrivas cuz inga inlägg på 3månader.. Nu till dilemmat, bör jag skapa en eller fixar någon annan det? xD

This post was edited by berhemuli on Sep 5 2012 09:43am
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Sep 5 2012 09:54am
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 5 2012 10:28am
Quote (fotosyntEz @ Sep 5 2012 04:54pm)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/376598_413868021995544_75380465_n.jpg


Hahahahahaha!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 5 2012 10:33am
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,067.72
Sep 5 2012 10:44am
Quote (Spetch @ 5 Sep 2012 18:33)
http://i45.tinypic.com/2csfl2v.jpg


[18:29:58] Markus: No homo.. Önskar jag kunde sy
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 5 2012 11:01am
Quote (fotosyntEz @ 5 Sep 2012 16:54)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/376598_413868021995544_75380465_n.jpg


Vem är den första? Har faktiskt ingen aning... :unsure:

Edit: Inb4 Stalin eller Mao.

This post was edited by Makta on Sep 5 2012 11:01am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 5 2012 11:17am
Quote (SCXiao @ Sep 5 2012 06:44pm)
[18:29:58] Markus: No homo.. Önskar jag kunde sy


lies
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Sep 5 2012 11:20am
Quote (fotosyntEz @ Sep 5 2012 03:54pm)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/376598_413868021995544_75380465_n.jpg


xDDDDD
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2012 11:38am
missade att bjuda på en kentpromo jag inte har som gick ut klockan 17:20 idag

stannade på 92 spänn vilket är skitdåligt jag hade gärna betalat tre gånger så mkt.

Det är dock så det går om man lägger ut skit med sluttid klockan 5, alla som har råd att bjuda är på jobbet :d

Pissjobbig denna vecka i butiken, har inventerat en helvetisk mängd skivor. är dock klar nu så känns bra.

Nu blire poker + middag

Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,340.77
Trader: Trusted
Sep 5 2012 11:52am
2a datorn jag bygger ihop senaste dagarna :P
En annan arbetskollega som köpt en dator.
Aningen avis på hans schassi, sjuuukt lätt! Väger tamme fan ingenting. Mjölkpaket väger fan mer :P Iofs när schassi var utan delar men även med delarna i kan de fan inte väga mkt!
Första gången som jag är "seriös" med kabeldragning också och använder lite stripes osv.

Go Back To Svenska Topic List
Prev1250525062507250825095001Next
Closed New Topic New Poll