Quote (snoramej @ 5 Sep 2012 15:47)
Är du blå som ollonet eller?
Rosa... Som en panter.
Quote (berhemuli @ 5 Sep 2012 15:57)
Då är det väl bara o starta den igen då, nu när svarter har börjat lira, så försvinner inte hans posts i mängden här.. Då jag faktiskt är intresserad av hur det går för han.

O du lirar med? länka!
Är sugen på att spela poker igen men i brist på FG och att jag har börjar samma undan en förmögenhet så finns det bara free play.. Och det suge.
This post was edited by Makta on Sep 5 2012 08:59am