d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1250425052506250725085001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Sep 5 2012 08:23am
Quote (Kerzhakov @ 5 Sep 2012 16:15)
Haha, för typ 6 år sedan var jag helt såld på de där spelet :lol:
Lirade varje dag :)


Det gjorde jag med, började som en kul grej på fritidsgården men till slut hade jag köpt en hårdplastmatta som man har i arkadmaskiner och lirade nonstop :P

Fruktansvärt hur dålig man blivit med åren, förr körde jag den där låten på Expert men nu har jag svårt att få A på normal :D
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 5 2012 08:47am
Alltid roligt att upplysa folk om politik.. Extra roligt när dom egentligen är politiskt korkade :lol: Lärt "rätt" till 2 sossar och 1 wannabe nazist idag.

Lärar'N
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 5 2012 08:47am
Quote (Makta @ 5 Sep 2012 16:47)
Alltid roligt att upplysa folk om politik.. Extra roligt när dom egentligen är politiskt korkade :lol: Lärt "rätt" till 2 sossar och 1 wannabe nazist idag.

Lärar'N


Är du blå som ollonet eller?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 5 2012 08:54am
Hade inte swesub nån poker topic någon gång? typ "officiella poker topicen" eller något åt det hållet.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Sep 5 2012 08:56am
Quote (berhemuli @ 5 Sep 2012 16:54)
Hade inte swesub nån poker topic någon gång? typ "officiella poker topicen" eller något åt det hållet.


Jo men den är död, 90+ dagar sen någon skrev i den sist
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 5 2012 08:57am
Quote (SCXiao @ 5 Sep 2012 16:56)
Jo men den är död, 90+ dagar sen någon skrev i den sist


Då är det väl bara o starta den igen då, nu när svarter har börjat lira, så försvinner inte hans posts i mängden här.. Då jag faktiskt är intresserad av hur det går för han. :D O du lirar med? länka!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 5 2012 08:58am
Quote (snoramej @ 5 Sep 2012 15:47)
Är du blå som ollonet eller?


Rosa... Som en panter.

Quote (berhemuli @ 5 Sep 2012 15:57)
Då är det väl bara o starta den igen då, nu när svarter har börjat lira, så försvinner inte hans posts i mängden här.. Då jag faktiskt är intresserad av hur det går för han. :D O du lirar med? länka!


Är sugen på att spela poker igen men i brist på FG och att jag har börjar samma undan en förmögenhet så finns det bara free play.. Och det suge.

This post was edited by Makta on Sep 5 2012 08:59am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 5 2012 09:04am
Quote (Makta @ 5 Sep 2012 16:58)
Rosa... Som en panter.


Troligt bre
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2012 09:05am
Quote (berhemuli @ Sep 5 2012 03:57pm)
Då är det väl bara o starta den igen då, nu när svarter har börjat lira, så försvinner inte hans posts i mängden här.. Då jag faktiskt är intresserad av hur det går för han. :D O du lirar med? länka!


Tänkte också på detta faktiskt, pokertråd inc :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 09:15am
http://whiskyblogg.se/index.php/provad-whisky/skotsk-single-malt/199-old-pulteney-17yo-46

Mitt senaste whiskyköp.. Längtar till imorgon så jag kan prova!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1250425052506250725085001Next
Closed New Topic New Poll