d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1250325042505250625075001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2012 05:08am
Fan i helvete all keso är slut överallt, det är iallafall tur att jag inte käkar 2 kilo i veckan för då hade det ju blivit lite jobbigt.

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 5 2012 05:08am
Quote (Fil @ 5 Sep 2012 13:04)
Det är helt ok att trycka en öl mitt på dagen!
Ärligt talat vore det konstigt att skippa ölen mitt på dagen för att det inte är ok och sen gå ut fredag kväll och dricka 14 öl


Mjah problemet är väl dock att jag ska troligen inte dricka något fram tills november.
Blir jobbigt att dra en öl nu (då den enda jag har hemma är 7.7 0.5l dessutom) när jag ska köra om ett tag också.

Överväger emellanåt att skippa träning helt och bli alkolist på heltid igen B)


Quote (Svartermetalisk @ 5 Sep 2012 13:08)
Fan i helvete all keso är slut överallt, det är iallafall tur att jag inte käkar 2 kilo i veckan för då hade det ju blivit lite jobbigt.


Köp kvarg istället?
Jag såg keso på Lidl igår :D

This post was edited by PlaaD on Sep 5 2012 05:08am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 5 2012 05:10am
Alkisttillvaron suger ju hårt, softare att träna B)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 5 2012 06:03am
Moment of truth: Sa till en tjej att jag sitter och spelar pokémon. Win eller Försvinn som gäller
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 5 2012 06:06am
Quote (SCXiao @ 5 Sep 2012 14:03)
Moment of truth: Sa till en tjej att jag sitter och spelar pokémon. Win eller Försvinn som gäller


låt mig gissa D:
hon valde försvinn? :(
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 5 2012 06:08am
Quote (Simon @ 5 Sep 2012 14:06)
låt mig gissa D:
hon valde försvinn? :(


Hon valde att svara på min kommentar om att ikea suger istället, dissade pokémon totalt :cry:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 06:32am
Quote (SCXiao @ 5 Sep 2012 14:08)
Hon valde att svara på min kommentar om att ikea suger istället, dissade pokémon totalt :cry:


HUR KUNDE HON

psyyyyyyyyyyyyyyyyyduck
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 5 2012 08:10am
Code
[QUOTE=SCXiao,30 Aug 2012 14:48]
Ditt paket från Svenska TV-spel är nu på väg via oss på DB Schenker till dig.
Du kommer få en avisering via e-post när paketet finns att hämta hos ditt paketombud.

:banana:[/QUOTE]

[QUOTE=SCXiao,30 Aug 2012 16:07]
Dansmatta B)[/QUOTE]







oskulden :lol:
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 5 2012 08:15am
Quote (SCXiao @ Sep 5 2012 03:10pm)
Code
[QUOTE=SCXiao,30 Aug 2012 14:48]
Ditt paket från Svenska TV-spel är nu på väg via oss på DB Schenker till dig.
Du kommer få en avisering via e-post när paketet finns att hämta hos ditt paketombud.

:banana:[/QUOTE]

[QUOTE=SCXiao,30 Aug 2012 16:07]
Dansmatta B)[/QUOTE]




http://www.youtube.com/watch?v=yer0RIrnbC8


oskulden :lol:


Haha, för typ 6 år sedan var jag helt såld på de där spelet :lol:
Lirade varje dag :)
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 5 2012 08:17am
Quote (Svartermetalisk @ 5 Sep 2012 12:08)
Fan i helvete all keso är slut överallt, det är iallafall tur att jag inte käkar 2 kilo i veckan för då hade det ju blivit lite jobbigt.


köp glass ist
Go Back To Svenska Topic List
Prev1250325042505250625075001Next
Closed New Topic New Poll