Quote (Fil @ 5 Sep 2012 13:04)
Det är helt ok att trycka en öl mitt på dagen!
Ärligt talat vore det konstigt att skippa ölen mitt på dagen för att det inte är ok och sen gå ut fredag kväll och dricka 14 öl
Mjah problemet är väl dock att jag ska troligen inte dricka något fram tills november.
Blir jobbigt att dra en öl nu (då den enda jag har hemma är 7.7 0.5l dessutom) när jag ska köra om ett tag också.
Överväger emellanåt att skippa träning helt och bli alkolist på heltid igen

Quote (Svartermetalisk @ 5 Sep 2012 13:08)
Fan i helvete all keso är slut överallt, det är iallafall tur att jag inte käkar 2 kilo i veckan för då hade det ju blivit lite jobbigt.
Köp kvarg istället?
Jag såg keso på Lidl igår
This post was edited by PlaaD on Sep 5 2012 05:08am