d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1250225032504250525065001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 4 2012 03:19pm
Quote (RistVaLL @ 4 Sep 2012 23:16)
aha, trodde det var ett riktigt du gick till :P var mest därför jag fråga :D

min polares morsa spelade på comeon vet jag :P och hon spela nån typ av videoshit
och träffa nån "storvinst" 2ggr i rad så hon kammade hem 58k kr på 2 snurr typ xD


Mjo ibland har man tur ibland inte.. handlar mest om tusenlappar för mig o inte 58k när ja lirar ^^ tusenlappar i vinst eller hundralappar i förlust.. ofta just pokervinster som hamnar där..

Skulle jag gå till typ casinocosmopol skulle jag nog nöta cashgame i poker istället för sitta vid automater :P
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Sep 4 2012 03:47pm
Quote (berhemuli @ 4 Sep 2012 23:19)
Mjo ibland har man tur ibland inte.. handlar mest om tusenlappar för mig o inte 58k när ja lirar ^^ tusenlappar i vinst eller hundralappar i förlust.. ofta just pokervinster som hamnar där..

Skulle jag gå till typ casinocosmopol skulle jag nog nöta cashgame i poker istället för sitta vid automater :P


jo precis, men det var det jag trodde du gjorde när du sa casino :P

men men :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 4 2012 03:56pm
Quote (RistVaLL @ 4 Sep 2012 23:47)
jo precis, men det var det jag trodde du gjorde när du sa casino :P

men men :P


Har inte blivit av bara o dra dit.. Tror det blir lättare att gå dit när man väl fått tummen ur och besökt det en gång och vet hur allt funkar.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 4 2012 07:59pm
Hand#3075015999000213 - Pebble Beach (6-Max, shallow) 15999 -- $0,25/$0,50 NL Hold'em -- 2012-09-05 - 03:54:59
Dealer: Seat 1
Seat 1: 123cpm123 ($6,75 in chips)
Seat 2: slugxxl ($15,13 in chips)
Seat 3: CASHINOUT301 ($14,50 in chips)
Seat 8: JackTspade ($28,13 in chips)
Seat 9: parotthead11 ($31,60 in chips)
Seat 10: IhmeVeijjari ($10,57 in chips)
slugxxl: posts small blind $0,25
CASHINOUT301: posts big blind $0,50
Dealt to IhmeVeijjari [Th,Kd]
JackTspade: folds
parotthead11: folds
IhmeVeijjari: raises to $1
123cpm123: folds
slugxxl: calls $0,75
CASHINOUT301: calls $0,50
*** FLOP *** [4c,Ts,Tc]
slugxxl: checks
CASHINOUT301: checks
IhmeVeijjari: bets $0,50
slugxxl: folds
CASHINOUT301: calls $0,50
*** TURN *** [6c]
CASHINOUT301: checks
IhmeVeijjari: bets $1
CASHINOUT301: calls $1
*** RIVER *** [Td]
CASHINOUT301: bets $6
IhmeVeijjari: is all in $8,07
CASHINOUT301: calls $2,07
CASHINOUT301: shows [6d 5h]
IhmeVeijjari: shows [Th Kd]
***SHOW DOWN***
IhmeVeijjari wins $21,04 with Four of a Kind Tens

Rätt trevlig hand.. Lär nog ha spelat lite random men så är klockan fyra också.. Gick iaf bra till slut..
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 4 2012 11:21pm
Vi började kl 10 på 'skolan' i måndags samt igår, var helt säker på att vi börja 7 idag. Så var jag visst 3h för tidig.... fml
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Sep 4 2012 11:22pm
Quote (MyRus @ Sep 5 2012 05:21am)
Vi började kl 10 på 'skolan' i måndags samt igår, var helt säker på att vi börja 7 idag. Så var jag visst 3h för tidig.... fml


illa...3h försent är mer ok
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Sep 4 2012 11:50pm
Quote (MartinS @ 5 Sep 2012 06:22)
illa...3h försent är mer ok


Kanske borde börja lyssna mer på vad dom säger ;)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 12:12am
Haha, fest igår, skola om två timmar.. Jag är lite sådär lagom bakis bara..
Ett gäng studenter dök upp på ett traktorflak med dieselgenerator och riktigt feta högtalare, fy fan vad kul det var! :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 5 2012 04:59am
Shiet, fick ett sjukt sug efter öl precis...
Ok mitt på dagen och så.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 05:04am
Quote (PlaaD @ 5 Sep 2012 12:59)
Shiet, fick ett sjukt sug efter öl precis...
Ok mitt på dagen och så.


Det är helt ok att trycka en öl mitt på dagen!
Ärligt talat vore det konstigt att skippa ölen mitt på dagen för att det inte är ok och sen gå ut fredag kväll och dricka 14 öl

Gör man både och kanske man ska tänka över sitt liv!

This post was edited by Fil on Sep 5 2012 05:05am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1250225032504250525065001Next
Closed New Topic New Poll