d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1250125022503250425055001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 02:26pm
Quote (berhemuli @ Sep 4 2012 09:22pm)
sorry :( vad nickar du hos comeon?  La in lite nyss tänkte lira mindre nivåer o kolla om jag har självdiciplinen o hålla mig till bara pokern o inte lattja på casinot.


Det är lugnt :)

Jag går bra plus det är bara att jag får spela lite annorlunda, generellt sett upplever du spelarna här som mer agressiva eller har jag bara fått konstiga bord? :o

Jag nickar Svartermetalisk ;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 4 2012 02:31pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 22:26)
Det är lugnt :)

Jag går bra plus det är bara att jag får spela lite annorlunda, generellt sett upplever du spelarna här som mer agressiva eller har jag bara fått konstiga bord? :o

Jag nickar Svartermetalisk ;)


Du har nog fått konstiga bord eller för låga nivåer där folk bygger upp pottarna för action.. vet dock inte vad du lirar ^^

Märkte precis att jag inte vet hur man söker på folk där, men bra o veta ändå.. även om jag förstått att det vart du ifall du hamnat på samma bord.. Jag nickar IhmeVeijjari som i princip betyder KonstigFilur eller något liknande på svenska..


hahah hade glömt att man får applåder när man vinner en hand xD

This post was edited by berhemuli on Sep 4 2012 02:34pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 02:36pm
Quote (berhemuli @ Sep 4 2012 09:31pm)
Du har nog fått konstiga bord eller för låga nivåer där folk bygger upp pottarna för action.. vet dock inte vad du lirar ^^

Märkte precis att jag inte vet hur man söker på folk där, men bra o veta ändå.. även om jag förstått att det vart du ifall du hamnat på samma bord.. Jag nickar IhmeVeijjari  som i princip betyder KonstigFilur  eller något liknande på svenska..


hahah hade glömt att man får applåder när man vinner en hand xD


Jag spelar ganska lågt aa, jag spelade högre i morse och då var det softare spel.

Får pröva att höja insatsen, orkar inte sitta och vänta på A/Q+ hela jävla dagen :P

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 4 2012 02:37pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 22:36)
Jag spelar ganska lågt aa, jag spelade högre i morse och då var det softare spel.

Får pröva att höja insatsen, orkar inte sitta och vänta på A/Q+ hela jävla dagen :P


ah jag tycker att 0.15/0.25 eller helst 0.25/0.50 är lagom nivå, så vet egentligen inte så mkt om dom mindre.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 02:39pm
Quote (berhemuli @ Sep 4 2012 09:37pm)
ah jag tycker att 0.15/0.25 eller helst 0.25/0.50 är lagom nivå, så vet egentligen inte så mkt om dom mindre.


Det tycker jag också iofs men alla verkar trolla runt på 0.10 / 0.20 så aa behöver gå högre.

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 4 2012 02:45pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 22:39)
Det tycker jag också iofs men alla verkar trolla runt på 0.10 / 0.20 så aa behöver gå högre.


lirar just nu en 3.30 bounty tour, och har en 0.25/0.50 bord uppe.. går stabilt fram. Får se hur länge det håller innan jag tar en tripp till casinot.. haha.. Aja har plussat rejält i casinot förra månaden dock.. Men ska undvikas..

torska dock en del av min stack på bluff nyss ^^ hade en del outs innan rivern dock.. redan på floppen..

Okej flippade in resten av stacken med 99 mot AQ, svsp hade garanterad gett A på rivern.. denna gång gick det bra dock ^^

This post was edited by berhemuli on Sep 4 2012 02:47pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 02:49pm
Quote (berhemuli @ Sep 4 2012 09:45pm)
lirar just nu en 3.30 bounty tour, och har en 0.25/0.50 bord uppe.. går stabilt fram. Får se hur länge det håller innan jag tar en tripp till casinot.. haha.. Aja har plussat rejält i casinot förra månaden dock.. Men ska undvikas..

torska dock en del av min stack på bluff nyss ^^ hade en del outs innan rivern dock.. redan på floppen..


Jag gillar själv att bluffa när man har många outs, det är riktigt starkt

Joinade ett 0.25 / 0.50 bord nu, klart seriösare spel så all good

Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Sep 4 2012 02:58pm
Quote (berhemuli @ 4 Sep 2012 22:45)
lirar just nu en 3.30 bounty tour, och har en 0.25/0.50 bord uppe.. går stabilt fram. Får se hur länge det håller innan jag tar en tripp till casinot.. haha.. Aja har plussat rejält i casinot förra månaden dock.. Men ska undvikas..

torska dock en del av min stack på bluff nyss ^^ hade en del outs innan rivern dock.. redan på floppen..

Okej flippade in resten av stacken med 99 mot AQ, svsp hade garanterad gett A på rivern.. denna gång gick det bra dock ^^


vart spelar du på casino?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 4 2012 03:00pm
Quote (RistVaLL @ 4 Sep 2012 22:58)
vart spelar du på casino?


slots är min svaghet.. videoslots då.. alla dom där löjliga som man bör hålla sig undan från.. :D

och vilka sidor? comeon t.ex. eller unibet

This post was edited by berhemuli on Sep 4 2012 03:01pm
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Sep 4 2012 03:16pm
Quote (berhemuli @ 4 Sep 2012 23:00)
slots är min svaghet.. videoslots då.. alla dom där löjliga som man bör hålla sig undan från.. :D

och vilka sidor? comeon t.ex. eller unibet


aha, trodde det var ett riktigt du gick till :P var mest därför jag fråga :D

min polares morsa spelade på comeon vet jag :P och hon spela nån typ av videoshit
och träffa nån "storvinst" 2ggr i rad så hon kammade hem 58k kr på 2 snurr typ xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1250125022503250425055001Next
Closed New Topic New Poll