d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1250025012502250325045001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 4 2012 09:55am
Quote (Chefen @ 4 Sep 2012 15:27)
http://www.youtube.com/watch?v=Ph0SjLC_lqk

undra om dom kör torktest efteråt?  :huh:  3:50 hissade de till i min mage iaf


brukar ju vara folk som dör i den tävlingen ;/

"Between 1907 and 2009 (at the end of 2009 TT races period) there have been 237 deaths"
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Sep 4 2012 10:05am
Quote (Chefen @ 4 Sep 2012 15:27)
http://www.youtube.com/watch?v=Ph0SjLC_lqk

undra om dom kör torktest efteråt?  :huh:  3:50 hissade de till i min mage iaf


fyfan
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 11:52am
LOL

All inade en snubbe efter att jag träffat par i åttor på floppen

jag vann med mina par i åttor och han blev så jävla mad för han tyckte jag spelade dåligt men sanningen är att jag spelade genialt, jag visste att han höjde med skit hela tiden så jag all-inade honom så fort jag hade en hyfsad hand

sönderläst

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 4 2012 11:56am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 19:52)
LOL

All inade en snubbe efter att jag träffat par i åttor på floppen

jag vann med mina par i åttor och han blev så jävla mad för han tyckte jag spelade dåligt men sanningen är att jag spelade genialt, jag visste att han höjde med skit hela tiden så jag all-inade honom så fort jag hade en hyfsad hand

sönderläst


Ingen bryr sig om poker längre, nu spelar vi pokémon!

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64481063&f=79

This post was edited by SCXiao on Sep 4 2012 11:57am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 11:58am
Quote (SCXiao @ Sep 4 2012 06:56pm)
Ingen bryr sig om poker längre, nu spelar vi pokémon!

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64481063&f=79


Jag bryr mig om Poker dammit!

Det går fortsatt str0nk på Behermulis site, + 170 so far
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 4 2012 11:59am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 19:58)
Jag bryr mig om Poker dammit!

Det går fortsatt str0nk på Behermulis site, + 170 so far


POKÉMON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :fume:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 4 2012 02:00pm
Lol, DIF har en ny spelare i laget(jänkare) och han försöker lära sig svenska.
https://p.twimg.com/A1-MtRqCMAAohhf.jpg:large

This post was edited by PlaaD on Sep 4 2012 02:00pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 02:18pm
Hamnat vid hyperaggressiva bord hela kvällen

Jag foldar så sjukt mkt händer jag hade synat på andra siter för jag VET att det kommer komma en höjning på 3 gånger big blind precis bakom

Det är som det är, man får spela tajtare än en femårings analkanal
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 4 2012 02:22pm
vad säger ni äre värt det :) ?

tjejen ville inte bo kvar här i norrland och jag har försökt få henne att ändra sig :)

ska man starta sin gamla firma på nytt nere elr sälja allt här uppe och ta bilarna och dra neråt :) ?

har lägenhet klart :) (och förmodlingen ett fast jobb dock lite osäkert går dock blire 13k mindre i lön

This post was edited by Intenso8 on Sep 4 2012 02:25pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 4 2012 02:22pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 22:18)
Hamnat vid hyperaggressiva bord hela kvällen

Jag foldar så sjukt mkt händer jag hade synat på andra siter för jag VET att det kommer komma en höjning på 3 gånger big blind precis bakom

Det är som det är, man får spela tajtare än en femårings analkanal


sorry :( vad nickar du hos comeon? La in lite nyss tänkte lira mindre nivåer o kolla om jag har självdiciplinen o hålla mig till bara pokern o inte lattja på casinot.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1250025012502250325045001Next
Closed New Topic New Poll