Quote (snigelfis @ 4 Sep 2012 13:29)
Var helt sjukt vilken jävla andedräkt man fick. Tjejen kunde verkligen inte vara i närheten av mig eftersom jag kunde tjära en båt endast genom att andas på den:D
Vad ligger 18 rackarn på? Jag pungade ~420 riksdaler för 10:an men det var till en polare som fyllde år:<.. måste ha en själv.
På bolaget: 689
Köper dock så gott som all min whisky via whiskysite.nl eller i danmark/tyskland
Enda planerade bolagsinköpet är highland park 18, som kostar ungefär samma på bolaget som utomlands!
Laffe 10 är nog den whiskyn jag känner mest tjär-smak i, fint är det!
This post was edited by Fil on Sep 4 2012 05:39am