d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1249925002501250225035001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 4 2012 05:27am
Hei alla
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 4 2012 05:29am
Quote (Fil @ 4 Sep 2012 12:26)
Nej, jag diggade böckerna, men det var synd att det slutade där! Men slutar det inte så blir det en jävla oändlighetsserie.. Så det var väl det bästa möjliga!



laffe är fint! :)

10-åriga är nog min favorit faktiskt, även om 18-årig är god också, dock är inte den 18-åriga värd så mycket mer som den kostar!


Var helt sjukt vilken jävla andedräkt man fick. Tjejen kunde verkligen inte vara i närheten av mig eftersom jag kunde tjära en båt endast genom att andas på den:D

Vad ligger 18 rackarn på? Jag pungade ~420 riksdaler för 10:an men det var till en polare som fyllde år:<.. måste ha en själv.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 4 2012 05:38am
Quote (snigelfis @ 4 Sep 2012 13:29)
Var helt sjukt vilken jävla andedräkt man fick. Tjejen kunde verkligen inte vara i närheten av mig eftersom jag kunde tjära en båt endast genom att andas på den:D

Vad ligger 18 rackarn på? Jag pungade ~420 riksdaler för 10:an men det var till en polare som fyllde år:<.. måste ha en själv.


På bolaget: 689

Köper dock så gott som all min whisky via whiskysite.nl eller i danmark/tyskland
Enda planerade bolagsinköpet är highland park 18, som kostar ungefär samma på bolaget som utomlands!

Laffe 10 är nog den whiskyn jag känner mest tjär-smak i, fint är det!

This post was edited by Fil on Sep 4 2012 05:39am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 4 2012 06:12am
Quote
3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Fil, Svartermetalisk, c00kie_m0nster


Blev farsan glad över hp'n?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 06:15am
Quote (Fil @ Sep 4 2012 01:12pm)
Blev farsan glad över hp'n?


Han har inte fått den än :D

Jag var och inhandlade den idag, den ska överlämnas på Fredag så vi får se :P

Men det blir nog bra det här, det tror jag.

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 4 2012 06:17am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 14:15)
Han har inte fått den än :D

Jag var och inhandlade den idag, den ska överlämnas på Fredag så vi får se :P

Men det blir nog bra det här, det tror jag.


Det tror jag med! :)
Member
Posts: 205,313
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 07:05am
Quote (Marcusd0 @ Sep 4 2012 01:59pm)


Haha att sånt ens tas upp!
Läste du artikeln på aftonbladet om att ett ägg om dagen skulle vara lika farligt som att röka 20 ciggaretter på en dag?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 4 2012 07:21am
Quote (Marcusd0 @ 4 Sep 2012 12:59)



''ensam mamma söker!- tävling om vem som får sätta den i skitan först!''
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 4 2012 07:27am


undra om dom kör torktest efteråt? :huh: 3:50 hissade de till i min mage iaf
Go Back To Svenska Topic List
Prev1249925002501250225035001Next
Closed New Topic New Poll