Quote (ImoK @ 4 Aug 2015 19:40)
Aha k, pallar inte med det just nu :D.
Lirar HC ladder med en irl polare istället
nvm står ju att jag måste lägga i skivan? den har jag ingen aning var den ahr tagit vägen
konstigt, laddade ju ner spelet från battle net från mitt gamla cd key
Kopiera över alla MPQ-filer från alla skivor till Diablo II mappen.
Quote
En guide till hur man kan spela Diablo II utan cd-skiva.
För att denna guide skall vara till någon nytta kommer du behöva din LoD skiva, din Classic skiva samt dem båda installerade som "full version" på din dator.
-Gör såhär: Sätt in din LoD-skiva och gå till ”Den här datorn”.
Här kommer du se en Diablo-ikon, högerklicka på den och välja ”öppna”.
Du kommer nu att se tre mappar samt lite andra filer. Kopiera alla ".MPQ" filer till din Diablo II-mapp (c:/program files/Diablo II)
Nu är du klar, så ta ut skivan och pröva!
Frågor och Svar:
F: Det funkar inte för mig, vad gör jag för fel?
S: Lägg märke till att du behöver ha patchen 1.12 installerad på din dator för att detta skall fungera.
F: Jag har redan några av filerna, vad gör jag nu?
S: Det stämmer, några av filerna kanske redan finns och om dem gör det så välj bara ”ignorera”. Det är bara ".MPQ" filerna som behöver kopieras.
Hoppas guiden kommer till användning!
Tack till Benke för guiden.
This post was edited by Disturbedxx on Aug 4 2015 01:49pm