Quote (Makta @ 7 Mar 2012 13:11)
http://i41.tinypic.com/34ih7xv.png
Pro.
... 2 shamans?? I don't... ?? what??
€
Quote (EleXir90 @ 7 Feb 2012 14:00)
LION är överskattade.
yup, pangar dom i scrims hela tiden ^^ tror de har vunnit en gång bara
This post was edited by pawa on Mar 7 2012 08:00am