d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev12425262728159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 16 2014 04:03am
gogo sk!

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 16 2014 04:44am
Quote (RistVaLL @ Jun 16 2014 12:03pm)
gogo sk!

http://i60.tinypic.com/2poxlxj.png


GL :D
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 16 2014 04:54am
Quote (Spetch @ 16 Jun 2014 12:44)
GL :D


Ser ju mindre ljust ut efter första matchen lol, HellRaisers startade med 14 - 1 som ct på inf ^^

16-8 tror jag det blev tillslut ^^ men men. 2 matcher kvar! ^^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 16 2014 04:55am
Quote (RistVaLL @ Jun 16 2014 12:54pm)
Ser ju mindre ljust ut efter första matchen lol, HellRaisers startade med 14 - 1 som ct på inf ^^

16-8 tror jag det blev tillslut ^^ men men. 2 matcher kvar! ^^


Man tycker ju att SK kan vinna. Hoppas det, alltid gillat SK :P
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 16 2014 04:56am
Quote (Spetch @ 16 Jun 2014 12:55)
Man tycker ju att SK kan vinna. Hoppas det, alltid gillat SK :P


Dom spelade grymt igår, hoppas bara att dom vaknar till lite nu på nuke! ^^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 16 2014 05:01am
Quote (RistVaLL @ Jun 16 2014 12:56pm)
Dom spelade grymt igår, hoppas bara att dom vaknar till lite nu på nuke! ^^


Du får skrika extra hårt framför datorn! Det brukar jag göra :D
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 16 2014 05:02am
Quote (Spetch @ 16 Jun 2014 13:01)
Du får skrika extra hårt framför datorn! Det brukar jag göra :D


har skiten på tv'n så ligger i sängen, funderar på att inte titta lol, går nog bättre för dem då. xD
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 16 2014 06:08am
Jag fick en kniv! Gut knife - Boreal forest dock :(
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 18 2014 12:23pm
Quote (cphannes @ 16 Jun 2014 14:08)
Jag fick en kniv! Gut knife - Boreal forest dock :(


haha ^^ aja alltid ngt :)

gzgz, sj har jag aldrig fått en kniv än så länge :(


har rankat upp mig till legendary eagle master iaf :3
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 18 2014 12:56pm
Quote (ChingeR @ Jun 18 2014 06:23pm)
haha ^^ aja alltid ngt :)

gzgz, sj har jag aldrig fått en kniv än så länge :(


har rankat upp mig till legendary eagle master iaf :3


kört 10 matcher nu blev nån rank med massa ak47or på! o märkliga guldkransar
Go Back To Svenska Topic List
Prev12425262728159Next
Closed New Topic New Poll