Quote (RistVaLL @ Jun 16 2014 12:54pm)
Ser ju mindre ljust ut efter första matchen lol, HellRaisers startade med 14 - 1 som ct på inf ^^
16-8 tror jag det blev tillslut ^^ men men. 2 matcher kvar! ^^
Man tycker ju att SK kan vinna. Hoppas det, alltid gillat SK
