d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1242526272836Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 22 2012 01:23pm
Quote (eviilution @ Nov 22 2012 08:04pm)
Fick dra till elgiganten och köpa en ny skärm för att sedan ta strömsladden där till min skärm. Ska lämna tillbaka skärmen när dh är över hehehehehhe


cheese
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 22 2012 01:34pm
Går och vinkar nu!
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Nov 22 2012 02:18pm
Quote (snoramej @ 22 Nov 2012 18:46)
Greet'd

någon fler!?

Om ni vill komma och hitta på mig så sitter jag på D53 ungefär i mitten, lila, grön, gul tröja och en webcam på dataskärmen.


streamar du ut webcamen? :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 22 2012 02:28pm
ahshit snubben i rött på scen nu.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 02:33pm
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 21:34)
Går och vinkar nu!


vink'd

Quote (sturm @ 22 Nov 2012 22:18)
streamar du ut webcamen? :D


say what now

Quote (eviilution @ 22 Nov 2012 22:28)
ahshit snubben i rött på scen nu.


så jävla awkward alltid.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 22 2012 02:45pm
Quote (eviilution @ Nov 22 2012 10:28pm)
ahshit snubben i rött på scen nu.


Kommer du och hälsar på oss?`
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 22 2012 03:04pm
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 20:45)
Kommer du och hälsar på oss?`


mejbi bejbi... senare meng.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 22 2012 03:22pm
Sådär då var man här! Sitter på B17 på två platser som en chef! B)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 03:23pm
Quote (Yllegarnet @ 22 Nov 2012 23:22)
Sådär då var man här! Sitter på B17 på två platser som en chef! B)


B..

Vi coola D-grabbar får väl komma och hälsa på någon gång då, synd att det ska vara så jäääääävla långt bara
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 22 2012 03:24pm
Quote (snoramej @ 22 Nov 2012 23:23)
B..

Vi coola D-grabbar får väl komma och hälsa på någon gång då, synd att det ska vara så jäääääävla långt bara


Man sitter i B så man slipper lyssna på bajsig hardstyle när Headhunterz spelar B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1242526272836Next
Add Reply New Topic New Poll