☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Dreamhack Winter 2012
Prev
1
24
25
26
27
28
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 6608
Replies: 357
Track Topic
PhearCIII
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#251
Nov 22 2012 01:23pm
Quote (eviilution @ Nov 22 2012 08:04pm)
Fick dra till elgiganten och köpa en ny skärm för att sedan ta strömsladden där till min skärm. Ska lämna tillbaka skärmen när dh är över hehehehehhe
cheese
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#252
Nov 22 2012 01:34pm
Går och vinkar nu!
sturm
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold
:
3,135.90
#253
Nov 22 2012 02:18pm
Quote (snoramej @ 22 Nov 2012 18:46)
Greet'd
någon fler!?
Om ni vill komma och hitta på mig så sitter jag på D53 ungefär i mitten, lila, grön, gul tröja och en webcam på dataskärmen.
streamar du ut webcamen?
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#254
Nov 22 2012 02:28pm
ahshit snubben i rött på scen nu.
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#255
Nov 22 2012 02:33pm
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 21:34)
Går och vinkar nu!
vink'd
Quote (sturm @ 22 Nov 2012 22:18)
streamar du ut webcamen?
say what now
Quote (eviilution @ 22 Nov 2012 22:28)
ahshit snubben i rött på scen nu.
så jävla awkward alltid.
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#256
Nov 22 2012 02:45pm
Quote (eviilution @ Nov 22 2012 10:28pm)
ahshit snubben i rött på scen nu.
Kommer du och hälsar på oss?`
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#257
Nov 22 2012 03:04pm
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 20:45)
Kommer du och hälsar på oss?`
mejbi bejbi... senare meng.
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#258
Nov 22 2012 03:22pm
Sådär då var man här! Sitter på B17 på två platser som en chef!
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#259
Nov 22 2012 03:23pm
Quote (Yllegarnet @ 22 Nov 2012 23:22)
Sådär då var man här! Sitter på B17 på två platser som en chef!
B..
Vi coola D-grabbar får väl komma och hälsa på någon gång då, synd att det ska vara så jäääääävla långt bara
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#260
Nov 22 2012 03:24pm
Quote (snoramej @ 22 Nov 2012 23:23)
B..
Vi coola D-grabbar får väl komma och hälsa på någon gång då, synd att det ska vara så jäääääävla långt bara
Man sitter i B så man slipper lyssna på bajsig hardstyle när Headhunterz spelar
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
24
25
26
27
28
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact