d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev12425262728545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 19 2012 06:12am
Quote (ChingeR @ May 19 2012 12:47pm)
butcher är izi
svåraste skiten vi mötte i hell var fire chained - extra health - vampiric i ett litet rum där det inte gick o döda. Så vi sket helt enkelt i det


blev otroligt enkelt när min mate joinade, barb proccar inte sällan med sina stuns
svårt att sola en del bossar som wiz :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 19 2012 06:32am
Quote (d0oh @ 19 May 2012 14:12)
blev otroligt enkelt när min mate joinade, barb proccar inte sällan med sina stuns
svårt att sola en del bossar som wiz :)


ah kan tänka mig det :P
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 19 2012 06:40am
Försöker sola Belial nu, fyfaaaaan
tar mig inte ens till sista fasen av han >_>
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,979.42
Trader: Trusted
May 19 2012 08:49am
Weird, just spelat och klarade den där skeleton king och så var de slut.
men kände inte alls nått i stil med:
wow fan va najs, måste nog ta och köpa spelet.


sprang bara runt och döda och gjorde quests och sen var skiten över.
var de typ likadan när man körde d3 betan eller?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 19 2012 09:08am
Quote (n1ghtm4r3 @ 19 May 2012 15:49)
Weird, just spelat och klarade den där skeleton king och så var de slut.
men kände inte alls nått i stil med:
wow fan va najs, måste nog ta och köpa spelet.


sprang bara runt och döda och gjorde quests och sen var skiten över.
var de typ likadan när man körde d3 betan eller?


ja
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
May 19 2012 09:13am
Quote (n1ghtm4r3 @ 19 May 2012 16:49)
Weird, just spelat och klarade den där skeleton king och så var de slut.
men kände inte alls nått i stil med:
wow fan va najs, måste nog ta och köpa spelet.


sprang bara runt och döda och gjorde quests och sen var skiten över.
var de typ likadan när man körde d3 betan eller?


Det är väl som med d2 demot på 90-talet, att man bara kunde köra fram till blood raven och inte komma förbi cold plains :P

This post was edited by SCXiao on May 19 2012 09:13am
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,979.42
Trader: Trusted
May 19 2012 10:21am
Quote (SCXiao @ 19 May 2012 17:13)
Det är väl som med d2 demot på 90-talet, att man bara kunde köra fram till blood raven och inte komma förbi cold plains :P


Stör mig inte på att man inte kan spela allt för långt, men liksom jag känner inte de där suget.
jag mena man har ju gått nu och väntat en herrans massa år på d3 och tror man hade för stora förväntningar på spelet och inte riktigt lever upp till det.

This post was edited by n1ghtm4r3 on May 19 2012 10:21am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 19 2012 10:44am
Quote (n1ghtm4r3 @ 19 May 2012 17:21)
Stör mig inte på att man inte kan spela allt för långt, men liksom jag känner inte de där suget.
jag mena man har ju gått nu och väntat en herrans massa år på d3 och tror man hade för stora förväntningar på spelet och inte riktigt lever upp till det.


så sant, körde igenom normal och sen blev jag less på spelet.. orkar inte köra nm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 19 2012 10:52am
kör azmodan mf runs nu i nm
enda jag klarar av xd
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 19 2012 11:14am
Quote (Ekaan @ 19 May 2012 18:52)
kör azmodan mf runs nu i nm
enda jag klarar av xd


va köru för klass mannen
Go Back To Svenska Topic List
Prev12425262728545Next
Add Reply New Topic New Poll