Quote (n1ghtm4r3 @ 19 May 2012 16:49)
Weird, just spelat och klarade den där skeleton king och så var de slut.
men kände inte alls nått i stil med:
wow fan va najs, måste nog ta och köpa spelet.
sprang bara runt och döda och gjorde quests och sen var skiten över.
var de typ likadan när man körde d3 betan eller?
Det är väl som med d2 demot på 90-talet, att man bara kunde köra fram till blood raven och inte komma förbi cold plains
This post was edited by SCXiao on May 19 2012 09:13am