d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1242526272898Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 9 2012 05:08pm
Quote (ChingeR @ Jan 10 2012 01:05am)
http://i.minus.com/iHfK8b7yTOJ8v.gif

http://www.youtube.com/watch?v=xjYfl5kA5Hw


Henry..............

#1
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jan 9 2012 06:00pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 10 2012 09:13am
TAGGA INFÖR ALLSVENSKAN 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 10 2012 09:40am
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Jan 10 2012 11:30am
Quote (berhemuli @ 10 Jan 2012 16:40)
http://www.youtube.com/watch?v=0LfaEXWSsdg


är det officiellt nu att AIK faktiskt får flytta ut från råsunda?

senast jag hörde om det, var det nån mupp, jag menar gnagare som hade nån konspirationsteori om att PEAB bara fakade att dom köpt det eller nåt? :S

inte för att det gör mig något either way :F
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 10 2012 11:54am
Quote (Malmy @ 10 Jan 2012 19:30)
är det officiellt nu att AIK faktiskt får flytta ut från råsunda?

senast jag hörde om det, var det nån mupp, jag menar gnagare som hade nån konspirationsteori om att PEAB bara fakade att dom köpt det eller nåt? :S

inte för att det gör mig något either way :F


Vad jag vet så är vi sista säsongen där nu och byter sen till swedbank skiten.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Jan 10 2012 11:57am
Quote (berhemuli @ 10 Jan 2012 18:54)
Vad jag vet så är vi sista säsongen där nu och byter sen till swedbank skiten.


bättre än grusplanen ni va på väg mot för några år sedan, så se det positivt :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 10 2012 11:59am
Quote (Malmy @ 10 Jan 2012 19:57)
bättre än grusplanen ni va på väg mot för några år sedan, så se det positivt :)


Fast sen var vi inte påväg mot någon grusplan ^^ Om du menar vår sejour i superettan så var det det bästa som kunde hända oss just då.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 10 2012 02:24pm
Extremt skönt med 3-0 mot lhc!

förövrigt.. jämtin är en jävla dåre.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jan 10 2012 02:36pm
Quote (berhemuli @ Jan 10 2012 09:24pm)
Extremt skönt med 3-0 mot lhc!

förövrigt.. jämtin är en jävla dåre.


Japp det är han ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1242526272898Next
Add Reply New Topic New Poll