Quote (Simon @ 14 Jan 2013 21:04)
inte om man skickade fodralet där cdnyckeln stod

Går väll fortfarande att göra

Anyways inte för att jag ska sälja men om någon är sugen så vet ni vart jag finns "hint hint"
Edit: "sälja" räknas med en viss valuta som finns runt omkring detta forumet.
This post was edited by Makta on Jan 14 2013 02:13pm