Quote (umade @ 21 Apr 2011 00:29)
Nice, irl eller spelade du online?
IRL. Tanken var att jag skulle bli inköpt på en turnering à 100kr, men det blev inget av den.
Blev inköpt i cashgame istället. Fegspelade något djävulskt, fick inga bra händer.
Följde osett till river tre gånger, fick AA, AK och AJ suit då... Nåväl, jag är nöjd i vilket fall.