d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1249824992500250125025001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 4 2012 05:14am
Quote (Fil @ 4 Sep 2012 12:08)
Haha, han är glad för harry potter-filmerna, så jag gick inom buttericks och köpte trollstav/harry potter-glajjor.
Brorsan köper harry potter-boxen åt honom så splittar vi det :)

Gött ändå - har hunnit plugga allt som kommer på morgondagens föreläsning redan - klar innan ett på dagen - fint som snus!


Laprhoirghrghrppor 10-årig, smakade i helgen, det var som att sitta och smutta på Wasa and i loved it tbh.
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 05:14am
Quote (vikke236 @ Sep 4 2012 12:14pm)
Tackar man tackar! Nej kan tänka mig det men ska göra mitt bästa  :D


Det låter bra! Ser man positivt på det brukar det lösa sig på ett eller annat sätt ;)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 4 2012 05:22am
Lol'd
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Sep 4 2012 05:22am
Quote (c00kie_m0nster @ 4 Sep 2012 11:41)
Ah, lycka till hoppas du får det.


ty :D
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 4 2012 05:24am
Hej!
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Sep 4 2012 05:24am
Quote (x17 @ 4 Sep 2012 13:24)
Hej!


:hello:
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Sep 4 2012 05:25am
#24997!!!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 4 2012 05:26am
Quote (Liquicity @ 4 Sep 2012 13:10)
Jo det duger mer än väl! Bara jag som tycker det är trist att veta att harry potter serien har tagit slut? :(


Nej, jag diggade böckerna, men det var synd att det slutade där! Men slutar det inte så blir det en jävla oändlighetsserie.. Så det var väl det bästa möjliga!

Quote (snigelfis @ 4 Sep 2012 13:14)
Laprhoirghrghrppor 10-årig, smakade i helgen, det var som att sitta och smutta på Wasa and i loved it tbh.


laffe är fint! :)

10-åriga är nog min favorit faktiskt, även om 18-årig är god också, dock är inte den 18-åriga värd så mycket mer som den kostar!
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Sep 4 2012 05:26am
:D
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 4 2012 05:27am
Quote (SCXiao @ Sep 4 2012 11:26am)
:D


KAG TATR DET
Go Back To Svenska Topic List
Prev1249824992500250125025001Next
Closed New Topic New Poll