Quote (Liquicity @ 4 Sep 2012 13:10)
Jo det duger mer än väl! Bara jag som tycker det är trist att veta att harry potter serien har tagit slut?

Nej, jag diggade böckerna, men det var synd att det slutade där! Men slutar det inte så blir det en jävla oändlighetsserie.. Så det var väl det bästa möjliga!
Quote (snigelfis @ 4 Sep 2012 13:14)
Laprhoirghrghrppor 10-årig, smakade i helgen, det var som att sitta och smutta på Wasa and i loved it tbh.
laffe är fint!

10-åriga är nog min favorit faktiskt, även om 18-årig är god också, dock är inte den 18-åriga värd så mycket mer som den kostar!