d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1249724982499250025015001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 04:59am
Quote (Fil @ Sep 4 2012 11:57am)
Så jävla drygt.. Var på introduktionsföreläsning på utbildningen jag påbörjat idag.. Vi fick ett kompendium igår som de sa "läs det här till imorgon".
De gick igenom exakt samma saker som stod i pappret.. Givande? Nej, inte ett jävla dugg!


Haha så sant! Men se det från den positiva sidan, du kan ju med säkerhet sakerna tills imorgon!

This post was edited by Liquicity on Sep 4 2012 05:00am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 4 2012 05:00am
Quote (Liquicity @ 4 Sep 2012 12:59)
Haha så sant! Men se det från den positiva saken, du kan ju med säkerhet sakerna tills imorgon!


Grejen är att kompendiet handlade om kursens upplägg, det behöver jag ju inte ens kunna som ett rinnande vatten!
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 05:01am
Quote (Fil @ Sep 4 2012 12:00pm)
Grejen är att kompendiet handlade om kursens upplägg, det behöver jag ju inte ens kunna som ett rinnande vatten!


Men då har du ju ingenting att oroa dig för!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 4 2012 05:04am
Quote (Liquicity @ 4 Sep 2012 13:01)
Men då har du ju ingenting att oroa dig för!


Nej, men jag vill gärna ha tillbaka mina timmar! :P

Passade dock på att köpa fölsedagspresent åt brushan, och en ny whisky på båten! :D
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 05:06am
Quote (Fil @ Sep 4 2012 12:04pm)
Nej, men jag vill gärna ha tillbaka mina timmar! :P

Passade dock på att köpa fölsedagspresent åt brushan, och en ny whisky på båten! :D


Det låter fint!
Vad blev det för present till honom om man får fråga? :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 4 2012 05:08am
Quote (Liquicity @ 4 Sep 2012 13:06)
Det låter fint!
Vad blev det för present till honom om man får fråga? :D


Haha, han är glad för harry potter-filmerna, så jag gick inom buttericks och köpte trollstav/harry potter-glajjor.
Brorsan köper harry potter-boxen åt honom så splittar vi det :)

Gött ändå - har hunnit plugga allt som kommer på morgondagens föreläsning redan - klar innan ett på dagen - fint som snus!
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 05:10am
Quote (Fil @ Sep 4 2012 12:08pm)
Haha, han är glad för harry potter-filmerna, så jag gick inom buttericks och köpte trollstav/harry potter-glajjor.
Brorsan köper harry potter-boxen åt honom så splittar vi det :)

Gött ändå - har hunnit plugga allt som kommer på morgondagens föreläsning redan - klar innan ett på dagen - fint som snus!


Jo det duger mer än väl! Bara jag som tycker det är trist att veta att harry potter serien har tagit slut? :(
Member
Posts: 52
Joined: Sep 4 2012
Gold: 0.00
Sep 4 2012 05:11am
Quote (Liquicity @ Sep 4 2012 12:56pm)
Ja word är ju ingen höjdare om jag får säga det själv, föredrar nästan paint över det ;)
Men word är ju det "vanliga" man använder enligt lärare haha, tråkiga som dom är!  :bonk:



Haha ja paint skulle väll funka, men var inte riktigt det jag letade efter :baby:
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 05:12am
Quote (vikke236 @ Sep 4 2012 12:11pm)
Haha ja paint skulle väll funka, men var inte riktigt det jag letade efter  :baby:


Haha det duger om jag får säga det själv!

Förresten, välkommen till jsp! Inte lätt att vara ny här ;)
Member
Posts: 52
Joined: Sep 4 2012
Gold: 0.00
Sep 4 2012 05:14am
Quote (Liquicity @ Sep 4 2012 01:12pm)
Haha det duger om jag får säga det själv!

Förresten, välkommen till jsp! Inte lätt att vara ny här ;)



Tackar man tackar! Nej kan tänka mig det men ska göra mitt bästa :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1249724982499250025015001Next
Closed New Topic New Poll