d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1249624972498249925005001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 4 2012 03:26am
lol, morsan ringde mig. Tydligen hade hennes chef bett henne ringa och be mig komma på intervju så fort som möjligt så att jag kan börja jobba där :lol: dom är tydligen i desperat behov av personal. Ser ljust ut B)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 4 2012 03:31am
Quote (SCXiao @ 4 Sep 2012 11:26)
lol, morsan ringde mig. Tydligen hade hennes chef bett henne ringa och be mig komma på intervju så fort som möjligt så att jag kan börja jobba där :lol: dom är tydligen i desperat behov av personal. Ser ljust ut B)


Vad är det för jobb?, du hade på äldreboende innan va?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 4 2012 03:36am
Quote (c00kie_m0nster @ 4 Sep 2012 11:31)
Vad är det för jobb?, du hade på äldreboende innan va?


Japp det här är ett annat äldreboende, vet dock inte om jag ska vara där eller bli placerad i hemtjänsten (där morsan jobbar) :P
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 4 2012 03:41am
Quote (SCXiao @ 4 Sep 2012 11:36)
Japp det här är ett annat äldreboende, vet dock inte om jag ska vara där eller bli placerad i hemtjänsten (där morsan jobbar) :P



Ah, lycka till hoppas du får det.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 4 2012 04:28am
Lyckan som uppstår när man har hur jävla mycket som helst att göra på kontoret och man ligger hemma förlamad i feber vilket kommer resultera i 18timmars dagar ons - Fre..
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 4 2012 04:44am
Quote (snigelfis @ Sep 4 2012 11:28am)
Lyckan som uppstår när man har hur jävla mycket som helst att göra på kontoret och man ligger hemma förlamad i feber vilket kommer resultera i 18timmars dagar ons - Fre..


Släpp bilden i brevlådan på vägen så är du gullig..
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 4 2012 04:48am
Quote (PhearCIII @ 4 Sep 2012 11:44)
Släpp bilden i brevlådan på vägen så är du gullig..


Nu är ju det roliga att jag måste hitta den igen:D

skicka din adress i PM så åker jag förbi där imorgon eller Torsdag ( raderat ditt tidigare pm );o
Member
Posts: 52
Joined: Sep 4 2012
Gold: 0.00
Sep 4 2012 04:55am
Någon som vet ett bra program att rita ER-modeller i? Börjar bli lite trött på att infoga i word :P
Member
Posts: 43,619
Joined: Jan 6 2012
Gold: 72.09
Sep 4 2012 04:56am
Quote (vikke236 @ Sep 4 2012 11:55am)
Någon som vet ett bra program att rita ER-modeller i? Börjar bli lite trött på att infoga i word  :P


Ja word är ju ingen höjdare om jag får säga det själv, föredrar nästan paint över det ;)
Men word är ju det "vanliga" man använder enligt lärare haha, tråkiga som dom är! :bonk:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 4 2012 04:57am
Så jävla drygt.. Var på introduktionsföreläsning på utbildningen jag påbörjat idag.. Vi fick ett kompendium igår som de sa "läs det här till imorgon".
De gick igenom exakt samma saker som stod i pappret.. Givande? Nej, inte ett jävla dugg!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1249624972498249925005001Next
Closed New Topic New Poll