Quote (vikke236 @ Sep 4 2012 11:55am)
Någon som vet ett bra program att rita ER-modeller i? Börjar bli lite trött på att infoga i word

Ja word är ju ingen höjdare om jag får säga det själv, föredrar nästan paint över det

Men word är ju det "vanliga" man använder enligt lärare haha, tråkiga som dom är!