d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1249524962497249824995001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Sep 3 2012 05:24pm
Quote (berhemuli @ 4 Sep 2012 01:18)
:) Kräver andelar i form av M A Numminen skivor.


Som en boll kommer jag tillbaks till dig :bouncy:
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 3 2012 06:57pm
God afton.
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Sep 3 2012 07:00pm
Quote (Marcusd0 @ 4 Sep 2012 02:57)
God afton.


wzup
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 4 2012 12:15am

har du glömt bort att du kan vara dig själv?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 12:29am
Quote (berhemuli @ Sep 4 2012 12:18am)
:) Kräver andelar i form av M A Numminen skivor.


Hahah :D

Quote (SCXiao @ Sep 4 2012 12:17am)
Antingen hade du flyt eller så reggar jag mig imorgon :ph34r:


Det lär visa sig när jag spelar mer ikväll :P

Fortfarande förkyld så tar en paus i träningen = blivit mkt poker sista dagarna.



Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 01:14am
Drog in lite mer stash här på morgonen, började lira klockan 00.33 igårkväll och redan 140 kronor+

Visserligen spelar jag högre stakes så jag riskerar mer pengar också

Men still, ser bra ut.

nu ska jag till jobbet

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 4 2012 01:14am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Sep 4 2012 01:40am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 09:14)
Drog in lite mer stash här på morgonen, började lira klockan 00.33 igårkväll och redan 140 kronor+

Visserligen spelar jag högre stakes så jag riskerar mer pengar också

Men still, ser bra ut.

nu ska jag till jobbet


gz!

jag har spelat 3 SnG, vunnit en och kommit tvåa i två så jag har vunnit pengar i alla :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 02:20am
Quote (SCXiao @ Sep 4 2012 08:40am)
gz!

jag har spelat 3 SnG, vunnit en och kommit tvåa i två så jag har vunnit pengar i alla :P


Tack tack :)

Vad är SnG för något? :o

(spelar bara cash games, lol)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Sep 4 2012 02:39am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 10:20)
Tack tack :)

Vad är SnG för något? :o

(spelar bara cash games, lol)


Sit and Go, miniturneringar typ :P

5/10 spelare, 5:- buyin, top2/3 vinner
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 02:44am
Quote (SCXiao @ Sep 4 2012 09:39am)
Sit and Go, miniturneringar typ :P

5/10 spelare, 5:- buyin, top2/3 vinner


Aha ok, tungt.

Min far brukar spela sådana men jag har aldrig prövat.


Go Back To Svenska Topic List
Prev1249524962497249824995001Next
Closed New Topic New Poll