Quote (PlaaD @ 3 Sep 2012 22:42)
150 squat. Har tagit 180 mark och 150böj, 110kg C&J kvar nu. Nya mål för mark och böj är 200 samt 2x bw.
1-1½ år efter man börjar träna låter rimligt imo, beroende på kroppsvikt samt om man gjort något innan också.
Ah, fast jag vill inte vänta ett år!! Sådär i mars hade det passat mig att köra 200 mark!
Ne men.. Sålänge det inte tar stopp i träningen så är jag nöjd.. Sålänge man ser mätbara ökningar hela tiden!

Quote (RistVaLL @ 3 Sep 2012 22:46)
va flitiga ni är pojkar!

Ah vad ska man säga.. Har aldrig haft så roligt på gymmet, och då tränar jag alltid ensam!
