d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1249124922493249424955001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 3 2012 01:56pm
Quote (sturm @ 3 Sep 2012 21:52)
Hahahaha Bästa resultatet på denhär pollen nånsin!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2024&artikel=5254965


Det där är natthumor! :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 02:07pm
Idag har jag hamnat med riktiga jävla genier

dom spelar bara på kort, dom kan inte stava till value-bet, semi-bluff, position eller någonting.

Höjer dom har dom feta kort, höjer dom inte har dom hög, ALLTID

pengar rullar in som det ska etc
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Sep 3 2012 02:09pm
Quote (berhemuli @ 3 Sep 2012 21:55)
lirade 3timmar en satellit till 330dollar WCOOP tour på ps.. 7vidare.. åkte ut som 8a och fick tillbaka instatsen på 30dollar.. gg. ^^


hahaha :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 3 2012 02:11pm
Quote (RistVaLL @ 3 Sep 2012 22:09)
hahaha :D


plussade dock 1300kr på sportbetting så jag är nöjd med dagen.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 02:13pm
Quote (berhemuli @ Sep 3 2012 09:11pm)
plussade dock 1300kr på sportbetting så jag är nöjd med dagen.


str0nk facit

gzgz
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 3 2012 02:19pm
2/3 årsmål för träningen nådda!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 3 2012 02:26pm
Quote (PlaaD @ 3 Sep 2012 22:19)
2/3 årsmål för träningen nådda!


Vad var det för årsmål? :)
Jag tog 120 mark igår, 100 var aslätt, 120 var asjobbigt..
Undrar när det är rimligt att klara 200? Känns inte som i år iallafall! Vet inte hur länge till jag kan fortsätta öka mina marklyft jag tränar med med 5-7,5 kilo i veckan
5x5 på 75 kilo, kommer öka till 80 kilo på onsdag :r

Har ju inte bråttom, vet att jag kommer längre genom att vara skadefri, jämfört med om jag hetsar!

This post was edited by Fil on Sep 3 2012 02:30pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 3 2012 02:42pm
Quote (Fil @ 3 Sep 2012 22:26)
Vad var det för årsmål? :)
Jag tog 120 mark igår, 100 var aslätt, 120 var asjobbigt..
Undrar när det är rimligt att klara 200? Känns inte som i år iallafall! Vet inte hur länge till jag kan fortsätta öka mina marklyft jag tränar med med 5-7,5 kilo i veckan
5x5 på 75 kilo, kommer öka till 80 kilo på onsdag :r

Har ju inte bråttom, vet att jag kommer längre genom att vara skadefri, jämfört med om jag hetsar!


150 squat. Har tagit 180 mark och 150böj, 110kg C&J kvar nu. Nya mål för mark och böj är 200 samt 2x bw.

1-1½ år efter man börjar träna låter rimligt imo, beroende på kroppsvikt samt om man gjort något innan också.
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Sep 3 2012 02:46pm
va flitiga ni är pojkar! :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 3 2012 03:14pm
Not sure if riktiga albumnamnet eller något spotify-påhitt men hur som helst riktigt mysig bakgrundsmusik till pokern :wub:

Time to Relax - Relaxing, Calming, Stress Relief Classical Music For Healing
Go Back To Svenska Topic List
Prev1249124922493249424955001Next
Closed New Topic New Poll