Quote (PlaaD @ 3 Sep 2012 22:19)
2/3 årsmål för träningen nådda!
Vad var det för årsmål?

Jag tog 120 mark igår, 100 var aslätt, 120 var asjobbigt..
Undrar när det är rimligt att klara 200? Känns inte som i år iallafall! Vet inte hur länge till jag kan fortsätta öka mina marklyft jag tränar med med 5-7,5 kilo i veckan
5x5 på 75 kilo, kommer öka till 80 kilo på onsdag :r
Har ju inte bråttom, vet att jag kommer längre genom att vara skadefri, jämfört med om jag hetsar!
This post was edited by Fil on Sep 3 2012 02:30pm