d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1248924902491249224935001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 3 2012 11:26am
Quote (SCXiao @ 3 Sep 2012 19:24)
Fej holk




Det var Kesella :P


Kesella har i sverige blivit synonymt med kvarg, fastän det bara är ett varumärke som består av enbart kvarg :r
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 3 2012 11:29am
Quote (Fil @ 3 Sep 2012 19:26)
Kesella har i sverige blivit synonymt med kvarg, fastän det bara är ett varumärke som består av enbart kvarg :r


Så ligger det kanske till, jag har inte så stor koll :P
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Sep 3 2012 11:44am
Quote (Fil @ 3 Sep 2012 19:26)
Kesella har i sverige blivit synonymt med kvarg, fastän det bara är ett varumärke som består av enbart kvarg :r


samma sak med t.ex. jojo och termos.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 12:02pm
Idag ska jag spela tillbaka alla pengar jag torskade på poker igår

#wishmeluck
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 3 2012 12:11pm
Quote (Svartermetalisk @ 3 Sep 2012 20:02)
Idag ska jag spela tillbaka alla pengar jag torskade på poker igår

#wishmeluck


Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 12:17pm
Quote (SCXiao @ Sep 3 2012 07:11pm)
http://i44.tinypic.com/2i03y2p.jpg


Det var sådär jag torskade mina pengar igår :D

Ska spara den där bilden och sen ska jag försöka garva nästa gång det händer

Tack Oli :hug:

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 3 2012 12:24pm
Quote (Svartermetalisk @ 3 Sep 2012 20:17)
Det var sådär jag torskade mina pengar igår :D

Ska spara den där bilden och sen ska jag försöka garva nästa gång det händer

Tack Oli :hug:


Var glad att det inte var $3k du torskade bara :ph34r:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 12:28pm
Hamnat vid ett skitdåligt bord

Folk är scheizzekassa

så jävla najs B)

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 3 2012 12:35pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 12:57pm
Hahhaha

Spelare X höjer preflop, spelare Y synar.

Flop 2,6,K

Spelare X höjer pot, spelare Y synar.

Man kan lugnt sätta spelare X på en kung eftersom han höjde preflop och höjde flop men vad har spelare y?

överpar?

Nej, han har träffat par i tvåor på flopen och tycker att självklart ska vi syna här, spelare x har helt säkert ingen kung.

Givetvis träffar spelare Y triss i tvåor på Turn.

Man ska vara retard, det är då man vinner.

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 3 2012 12:59pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 3 2012 01:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 3 Sep 2012 20:57)
Hahhaha

Spelare X höjer preflop, spelare Y synar.

Flop 2,6,K

Spelare X höjer pot, spelare Y synar.

Man kan lugnt sätta spelare X på en kung eftersom han höjde preflop och höjde flop men vad har spelare y?

överpar?

Nej, han har träffat par i tvåor på flopen och tycker att självklart ska vi syna här, spelare x har helt säkert ingen kung.

Givetvis träffar spelare Y triss i tvåor på Turn.

Man ska vara retard, det är då man vinner.


Spelar man 100 000 lir så är odds >
Go Back To Svenska Topic List
Prev1248924902491249224935001Next
Closed New Topic New Poll