☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
248
249
250
251
252
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96327
Replies: 4038
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,082.42
#2491
Aug 3 2015 05:31am
Quote (Simon @ 3 Aug 2015 13:29)
hur går det på pod? jag och giraff är på hell nu
Jag är sjukskriven två dagar, kanske fler, boosta normal sen?
Vad kör alla för chars förresten?
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2492
Aug 3 2015 07:26am
Quote (SCXiao @ 3 Aug 2015 13:31)
Jag är sjukskriven två dagar, kanske fler, boosta normal sen? :angel:
Vad kör alla för chars förresten?
javisst. jag är ledig till fredag
jag kör zeal och giraff bow. inte sett nån annan online...
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#2493
Aug 3 2015 08:38am
Quote (Simon @ 3 Aug 2015 11:29)
hur går det på pod? jag och giraff är på hell nu
Har inte spelat mycket alls senaste veckan. Varit mycket annat
Jag är lvl 29 precis nullat Baal normal. (FB Sorc atm)
This post was edited by Disturbedxx on Aug 3 2015 08:39am
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,082.42
#2494
Aug 3 2015 09:11am
/f a *Simon
That user does not exist
/f a *Giraff
That user does not exist
/f a *Gud
You may not add yourself to your friendlist
:foreveralone:
e; Funkade när jag försökte inne i ett game istället för i channel
This post was edited by SCXiao on Aug 3 2015 09:13am
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2495
Aug 4 2015 05:00am
jag vann!
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#2496
Aug 4 2015 06:24am
Grattis sim! Lvl?
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2497
Aug 4 2015 06:37am
81
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#2498
Aug 4 2015 06:49am
Quote (Simon @ 4 Aug 2015 12:37)
81
Hemma om 25 min.
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,082.42
#2499
Aug 4 2015 01:19pm
Ni som spelar pod och inte heter Simon eller Giraff, vad heter era acc names?
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#2500
Aug 4 2015 01:29pm
Tankar också spelet nu, blev sugen när man ser bilder här :).
Är det single player som gäller eller är det online utan trading?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
248
249
250
251
252
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact