d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1248249250251252404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 3 2015 05:31am
Quote (Simon @ 3 Aug 2015 13:29)
hur går det på pod? jag och giraff är på hell nu


Jag är sjukskriven två dagar, kanske fler, boosta normal sen? :angel:


Vad kör alla för chars förresten?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 3 2015 07:26am
Quote (SCXiao @ 3 Aug 2015 13:31)
Jag är sjukskriven två dagar, kanske fler, boosta normal sen? :angel:


Vad kör alla för chars förresten?


javisst. jag är ledig till fredag :D
jag kör zeal och giraff bow. inte sett nån annan online...
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 3 2015 08:38am
Quote (Simon @ 3 Aug 2015 11:29)
hur går det på pod? jag och giraff är på hell nu


Har inte spelat mycket alls senaste veckan. Varit mycket annat :D

Jag är lvl 29 precis nullat Baal normal. (FB Sorc atm)

This post was edited by Disturbedxx on Aug 3 2015 08:39am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 3 2015 09:11am
/f a *Simon
That user does not exist

/f a *Giraff
That user does not exist

/f a *Gud
You may not add yourself to your friendlist

:foreveralone:


e; Funkade när jag försökte inne i ett game istället för i channel :wacko:

This post was edited by SCXiao on Aug 3 2015 09:13am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 4 2015 05:00am


jag vann!
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 4 2015 06:24am
Grattis sim! Lvl?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 4 2015 06:37am
81
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 4 2015 06:49am
Quote (Simon @ 4 Aug 2015 12:37)
81


Hemma om 25 min.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 4 2015 01:19pm
Ni som spelar pod och inte heter Simon eller Giraff, vad heter era acc names?
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Aug 4 2015 01:29pm
Tankar också spelet nu, blev sugen när man ser bilder här :).

Är det single player som gäller eller är det online utan trading?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1248249250251252404Next
Add Reply New Topic New Poll