d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1248249250251252329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jan 22 2012 04:44am
Quote (ponchan @ 22 Jan 2012 11:20)
inte spelat på fyra månader, gjorde ett gratiskonto för att testa spelet igen. vad har hänt med MMR'en ?
1600 efter fyra matcher :O

ALSO: gemini är ju rätt broken atm ^^


Kanske slakta folk med hög rating?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jan 22 2012 06:27am
Quote (ponchan @ 22 Jan 2012 11:20)
inte spelat på fyra månader, gjorde ett gratiskonto för att testa spelet igen. vad har hänt med MMR'en ?
1600 efter fyra matcher :O

ALSO: gemini är ju rätt broken atm ^^


det är för att "hindra smurfande", vinner man många matcher tidigt får man extra mmr. Du får tex +75mmr för en immortal de första 5 matcherna eller vad det är ^^
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jan 22 2012 10:17am
Är det någon som är sugen på att spela lite?
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Jan 22 2012 12:20pm
Quote (pawa @ 22 Jan 2012 13:27)
det är för att "hindra smurfande", vinner man många matcher tidigt får man extra mmr. Du får tex +75mmr för en immortal de första 5 matcherna eller vad det är ^^


ahh tackar för förklaringen. fått 40, 40, 20, 20, 20, 19, 5, 5 mina 8 första matcher. så har väl balanserat ut sig nu.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 28 2012 05:29am
jag hörde att svarter + charlie1 dödade Era och hans homeboys igår ^_^

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 28 2012 06:29am
Quote (Svartermetalisk @ Jan 28 2012 01:29pm)
jag hörde att svarter + charlie1 dödade Era och hans homeboys igår ^_^


Vad nickar du på HoN?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 28 2012 10:58am
Quote (Spetch @ Jan 28 2012 01:29pm)
Vad nickar du på HoN?


Har inget account, jag lånar accet Klarken ibland när jag och Charlie känner för att lana.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 28 2012 01:26pm
Quote (Svartermetalisk @ Jan 28 2012 06:58pm)
Har inget account, jag lånar accet Klarken ibland när jag och Charlie känner för att lana.


Varför skaffar du dig inte ett :) ?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 28 2012 02:26pm
Quote (Spetch @ Jan 28 2012 08:26pm)
Varför skaffar du dig inte ett :) ?


Hah!

Vet inte, lirar bara med charlie någon gång ibland, kör mest starcraft

Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jan 28 2012 06:11pm
Quote (Svartermetalisk @ Jan 28 2012 11:29am)
jag hörde att svarter + charlie1 dödade Era och hans homeboys igår ^_^


hörde att story was true
Go Back To Svenska Topic List
Prev1248249250251252329Next
Add Reply New Topic New Poll