d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1248824892490249124925001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 3 2012 10:00am
Quote (Makta @ 3 Sep 2012 17:48)
Du dog!


Standard Marcus
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 3 2012 10:13am
Tror mitt internet trollar, 0 lagg när man spelar typ d3 på den kvallen.. hmm


e: yepp får ut typ 5mbit l0l

This post was edited by Marcusd0 on Sep 3 2012 10:13am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 3 2012 10:13am
Quote (Marcusd0 @ 3 Sep 2012 16:57)
dör hela jävla tiden :D


Kollade runt i typ 3 min. Var kul att se en fiende trycka tillbaka dig nästan hela vägen till hissen du åkte ner med b) Känner mig som ett proffs efter att jag såg detta.
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 3 2012 10:14am
Quote (Makta @ 3 Sep 2012 18:13)
Kollade runt i typ 3 min. Var kul att se en fiende trycka tillbaka dig nästan hela vägen till hissen du åkte ner med b) Känner mig som ett proffs efter att jag såg detta.


Behöver NES kontrollen, inte spelet sen jag var typ 6 :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 3 2012 10:18am
Quote (Fil @ 3 Sep 2012 17:41)
Undrar över det, värm protein = kaozz (i flytande form då)

Säg till om det mot all förmodan blir bra, isåfall är det jävligt intressant!

När jag haft i kvarg i matlagning har jag tillsatt det efter tillagning!


Har för mig att jag haft det i köttfärssås eller om det var korv stroganoff, det fungerade utmärkt iaf ^_^ hur som helst så spädde jag ut det med chilisås och vatten så det blir nog bra
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 3 2012 10:28am
Quote (SCXiao @ 3 Sep 2012 18:18)
Har för mig att jag haft det i köttfärssås eller om det var korv stroganoff, det fungerade utmärkt iaf ^_^ hur som helst så spädde jag ut det med chilisås och vatten så det blir nog bra


Inb4 härdsmälta.

Jävla aidsordförande på gymmet som ej kan skicka ut mail, de bytte kod idag och han har inte skickat något mail till mig..............
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 3 2012 10:31am
Quote (PlaaD @ 3 Sep 2012 18:28)
Inb4 härdsmälta.

Jävla aidsordförande på gymmet som ej kan skicka ut mail, de bytte kod idag och han har inte skickat något mail till mig..............


Smakar faktiskt lika awesome som vanligt, faktiskt ännu lite bättre eftersom jag för en gångs skull gjorde en ordentlig sallad till :thumbsup:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 3 2012 11:06am
Hej folk
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 3 2012 11:13am
Quote (SCXiao @ 3 Sep 2012 18:31)
Smakar faktiskt lika awesome som vanligt, faktiskt ännu lite bättre eftersom jag för en gångs skull gjorde en ordentlig sallad till :thumbsup:


Så det blev lyckat?

Var det kvarg, eller kvarg utblandad med yoghurt?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 3 2012 11:24am
Quote (Spetch @ 3 Sep 2012 19:06)
Hej folk


Fej holk


Quote (Fil @ 3 Sep 2012 19:13)
Så det blev lyckat?

Var det kvarg, eller kvarg utblandad med yoghurt?


Det var Kesella :P
Quote
Fungerar bra i varma rätter som tillagas i ugn. Går ej att koka.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1248824892490249124925001Next
Closed New Topic New Poll