Quote (SCXiao @ 3 Sep 2012 16:29)
Mjölk är bra för det är gott, case closed.
Det är sjukt kul för han har blivit värsta anti mot mjölk sen han läste detta men han dricker det ändå för han anser att det är gott.
Jag drog en skapligt överdriven parallel då:
''Jonathan Haag Som att jag är fett emot meth för det är sjukt dåligt men jag rättfärdigar mitt användande av det ändå för jag tycker det är gott.
logic'd''
Detta va för 1h sedan och han har ej svarat än

Han kanske blev ledsen.