d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1248724882489249024915001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 3 2012 08:32am
Quote (PlaaD @ 3 Sep 2012 16:28)
Herregud, sitter och diskuterar med en polare om mjölk.
Han länkar en flumstudie som är emot det och när jag grävde fram en riktigt jävla lång studie med mick & meck om hur allt funkar som va bra för det så hetsar han om att andra saker.
Han anser att mjölk är dåligt för han läste 1 studie emot det, jag försöker förklara för honom att oavsett vad man vill veta om något så lär det va 100000 studier som står 50/50 i åsikter.
Folk som inte kan diskutera ordentligt utan börjar hetsa om andra saker mitt i gör mig ledsen i ögat.


Blandar alltid proteinshaken dirr efter ett träningspass med vatten, alla andra shakes får mjölk!

:>
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 3 2012 08:50am
Man blir lite skeptisk när företaget man ringer inte verkar ha betalt telefonräkningen.... :lol:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 3 2012 08:53am
Quote (SCXiao @ 3 Sep 2012 16:29)
Mjölk är bra för det är gott, case closed.


Det är sjukt kul för han har blivit värsta anti mot mjölk sen han läste detta men han dricker det ändå för han anser att det är gott.
Jag drog en skapligt överdriven parallel då:
''Jonathan Haag Som att jag är fett emot meth för det är sjukt dåligt men jag rättfärdigar mitt användande av det ändå för jag tycker det är gott.
logic'd''

Detta va för 1h sedan och han har ej svarat än :(
Han kanske blev ledsen.
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 3 2012 09:20am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 3 2012 09:31am
Quote (PlaaD @ 3 Sep 2012 16:53)
Det är sjukt kul för han har blivit värsta anti mot mjölk sen han läste detta men han dricker det ändå för han anser att det är gott.
Jag drog en skapligt överdriven parallel då:
''Jonathan Haag Som att jag är fett emot meth för det är sjukt dåligt men jag rättfärdigar mitt användande av det ändå för jag tycker det är gott.
logic'd''

Detta va för 1h sedan och han har ej svarat än :(
Han kanske blev ledsen.


:rofl:


Ska bygga flygande Jacob idag, använder kvarg istället för grädde, hoppas på bra resultat :E
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 3 2012 09:41am
Quote (SCXiao @ 3 Sep 2012 17:31)
:rofl:


Ska bygga flygande Jacob idag, använder kvarg istället för grädde, hoppas på bra resultat :E


Undrar över det, värm protein = kaozz (i flytande form då)

Säg till om det mot all förmodan blir bra, isåfall är det jävligt intressant!

När jag haft i kvarg i matlagning har jag tillsatt det efter tillagning!

This post was edited by Fil on Sep 3 2012 09:42am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 3 2012 09:45am
2 par byxor och 2 snygga t-shirts + ny plånbok anlände idag b) Billigtoch bra.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 3 2012 09:48am
Quote (Marcusd0 @ 3 Sep 2012 16:20)


Du dog!
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 3 2012 09:57am
Quote (Makta @ 3 Sep 2012 17:48)
Du dog!


dör hela jävla tiden :D
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 3 2012 09:57am
Quote (Marcusd0 @ 3 Sep 2012 16:57)
dör hela jävla tiden :D


ovanligt
Go Back To Svenska Topic List
Prev1248724882489249024915001Next
Closed New Topic New Poll