Quote (RistVaLL @ 2 Sep 2012 22:52)
haha, fyfan, jag tror jag är sämst på bowling
elr hur också riktigt kass på det
Quote (Fil @ 2 Sep 2012 22:55)
hehe! det var en period vi alltid förfestade i bowlinghallen, då blev man ju rätt säker! har ju självlärt mig en rätt hyfsad teknik, så de flesta av mina kast hamnar i mitten av banan och går spikrakt!
Sen slår jag ju inte strike på strike, långt ifrån! men 2/3 idag var nog strikes!

oj, jävlar! nöjd eller?

2/3 var strikes

? teach me !
det är 8 strikes/serie om dom skulle komma i följd så skulle det bli minst 200 (om du slår ränna på resten av slagen)
This post was edited by Intenso8 on Sep 2 2012 03:36pm