d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1248424852486248724885001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Sep 2 2012 03:25pm
Quote (Fil @ 2 Sep 2012 22:55)
hehe! det var en period vi alltid förfestade i bowlinghallen, då blev man ju rätt säker! har ju självlärt mig en rätt hyfsad teknik, så de flesta av mina kast hamnar i mitten av banan och går spikrakt!
Sen slår jag ju inte strike på strike, långt ifrån! men 2/3 idag var nog strikes! :)



oj, jävlar! nöjd eller? :P



haha en aning xD
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 2 2012 03:31pm
Quote (RistVaLL @ 2 Sep 2012 22:52)
haha, fyfan, jag tror jag är sämst på bowling


elr hur också riktigt kass på det :(

Quote (Fil @ 2 Sep 2012 22:55)
hehe! det var en period vi alltid förfestade i bowlinghallen, då blev man ju rätt säker! har ju självlärt mig en rätt hyfsad teknik, så de flesta av mina kast hamnar i mitten av banan och går spikrakt!
Sen slår jag ju inte strike på strike, långt ifrån! men 2/3 idag var nog strikes! :)



oj, jävlar! nöjd eller? :P


2/3 var strikes :) ? teach me !

det är 8 strikes/serie om dom skulle komma i följd så skulle det bli minst 200 (om du slår ränna på resten av slagen)

This post was edited by Intenso8 on Sep 2 2012 03:36pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 2 2012 03:34pm
Quote (Intenso8 @ 2 Sep 2012 23:31)
elr hur också riktigt kass på det :(



4 strikes på 1 serie är ju ändå hyfsat :O


Ah, det märks ju att jag bowlat mer än de andra jag lirade med.. Men jag skulle ju blekna mot någon som tar det på allvar!
Sen är jag rätt ojämn också.. Mellan mina strikes sätter jag nästan aldrig någon spärr! :P
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 2 2012 04:10pm
Jag floppar stege, han floppar triss. Raise, re-raise, all in, call. Han träffar kåk på river. Klassiker
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Sep 2 2012 04:44pm
Jag och en polare driver med varandra om att den andre skulle vara fet, och efter lite skojdissande på facebook så skrev jag följande dikt för att slakta allt motstånd.


Tänk att man har en riktig berättarröst, typ som astrid lindgren som berättar en sagobok.



Pannkaksbuffé, jordgubbssufflé,
måtta och mättnad, vad fan e det?

Med sju kilo pommes och en stor fläskig bog
har filip ännu inte fått nog

Såsen den rinner över stora tjocka magen
men mer finns det plats om han lättar på kragen

Han gnäller och tjatar och tigger om mer
när maten är slut, och kilon är fler

Glupsk som han är förtär han en pizza
lovar och svär att det här var min sista

Fet som han är sin ångest han mättar
med ett stort lass av grädde strössel och plättar

Senast han sågs det var på ett torg
ätandes korvar för att dämpa sin sorg

Men sen när det nalkas och magen är tom
han återinträder med omättbar gom!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 2 2012 06:11pm
Quote (SCXiao @ 3 Sep 2012 00:10)
Jag floppar stege, han floppar triss. Raise, re-raise, all in, call. Han träffar kåk på river. Klassiker


Jag drar gröna kort 28 rundor av 30, bruden får massa skip-bo-kort, hon kaxar och pratar om att hon kommer vinna, jag drar ett rätt kort och vinner. Klassiker.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 3 2012 02:23am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 3 2012 02:37am
Quote (PlaaD @ 3 Sep 2012 10:23)
vnd.youtube://H_4nupAxvNw/


guldfilm!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 3 2012 02:44am
Quote (SCXiao @ Sep 2 2012 11:10pm)
Jag floppar stege, han floppar triss. Raise, re-raise, all in, call. Han träffar kåk på river. Klassiker


Poker suger kuk

Jag torskade 15 % av min bank igår, bara såna där grejjer hela jävla dagen

jag kommer spela tillbaka det men det är endå jävla irriterande

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 3 2012 02:45am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 3 2012 03:42am
Quote (Giraff @ 3 Sep 2012 02:11)
Jag drar gröna kort 28 rundor av 30, bruden får massa skip-bo-kort, hon kaxar och pratar om att hon kommer vinna, jag drar ett rätt kort och vinner. Klassiker.


Skip-bo <3
Go Back To Svenska Topic List
Prev1248424852486248724885001Next
Closed New Topic New Poll