d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1248324842485248624875001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Sep 2 2012 12:25pm
hittade mig just en lo :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 2 2012 01:31pm
Quote (swewik @ Sep 2 2012 08:25pm)
hittade mig just en lo :)


Grattis till 5 fg? :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 2 2012 01:33pm
Quote (Spetch @ Sep 2 2012 08:31pm)
Grattis till 5 fg? :D


Precis min tanke
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Sep 2 2012 02:47pm
hmm, var i sthlm idag och hjälpte till i en butik och inventerade lite (inte det jag brukar göra när jag åker och jobbar där, men bara för att va snäll)

slutade med att jag fick 1k kr (svart)
++ 7.5kg Kobe kött
5k black angus
2.5kg av nått mer jag inte ens minns namnet på

värde på köttet = ~20k ^^, tyyyyy
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 2 2012 02:50pm
Bowlat med ett gäng studenter, kung på banan ofc!
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Sep 2 2012 02:52pm
Quote (Fil @ 2 Sep 2012 22:50)
Bowlat med ett gäng studenter, kung på banan ofc!


haha, fyfan, jag tror jag är sämst på bowling
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 2 2012 02:55pm
Quote (RistVaLL @ 2 Sep 2012 22:47)
hmm, var i sthlm idag och hjälpte till i en butik och inventerade lite (inte det jag brukar göra när jag åker och jobbar där, men bara för att va snäll)

slutade med att jag fick 1k kr (svart)
++ 7.5kg Kobe kött
5k black angus
2.5kg av nått mer jag inte ens minns namnet på

värde på köttet = ~20k ^^, tyyyyy


Omg Kobe kött, ok ~1500kr/kg


Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 19:25)
Ok bra idé, mina kompisar jag tränar med tvingar än följa med ut och äta...detta kan sluta på följande sätt
1) Allt flyter på bra, ingen dampar.
2) Någon tar av sig tröjan och börjar skrika.
3) Alla får psykbryt på varandra, hetsar och skriker som horor.


Det va inte så illa! att och åt på 5 Tastes (pizzeria) och råkade eventuellt säga hora och neger lite för mycket, pizzabagarna tittae lite snett på oss i vissa lägen.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 2 2012 02:55pm
Quote (RistVaLL @ 2 Sep 2012 22:52)
haha, fyfan, jag tror jag är sämst på bowling


hehe! det var en period vi alltid förfestade i bowlinghallen, då blev man ju rätt säker! har ju självlärt mig en rätt hyfsad teknik, så de flesta av mina kast hamnar i mitten av banan och går spikrakt!
Sen slår jag ju inte strike på strike, långt ifrån! men 2/3 idag var nog strikes! :)

Quote (RistVaLL @ 2 Sep 2012 22:47)
hmm, var i sthlm idag och hjälpte till i en butik och inventerade lite (inte det jag brukar göra när jag åker och jobbar där, men bara för att va snäll)

slutade med att jag fick 1k kr (svart)
++ 7.5kg Kobe kött
5k black angus
2.5kg av nått mer jag inte ens minns namnet på

värde på köttet = ~20k ^^, tyyyyy


oj, jävlar! nöjd eller? :P
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 2 2012 02:57pm
Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 22:55)
Omg Kobe kött, ok ~1500kr/kg




Det va inte så illa! att och åt på 5 Tastes (pizzeria) och råkade eventuellt säga hora och neger lite för mycket, pizzabagarna tittae lite snett på oss i vissa lägen.


Låter som att du umgås med dampbarn som funnit styrketräning som stimulans för sina syndrom!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 2 2012 03:00pm
Quote (Fil @ 2 Sep 2012 22:57)
Låter som att du umgås med dampbarn som funnit styrketräning som stimulans för sina syndrom!


Jag är lite så jag själv, är en rätt ilsken/intensiv människa men sen jag började träna så har jag lugnat mig rätt mycket.
De jag va med nu vet mest bara inte hur man beter sig ordentligt och en utav dem saknar gränser helt i stort sätt (han är dock ryss och adopterad så ligger väl något i det).
Go Back To Svenska Topic List
Prev1248324842485248624875001Next
Closed New Topic New Poll