d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1248224832484248524865001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 2 2012 11:09am
Nu har jag torskat tre gånger idag för att folk gör helt idiotiska calls med stegdrag och sen flaxat hem potten

sen har jag torskat med K färg mot A färg en gång också

Sen torskade jag när handen var AA och flop var x A x

Helt jävla bissarr dag detta, borde inte spela överhuvudtaget problemet är att jag är jsuk så finns typ inget annat jag orkar göra.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 2 2012 11:20am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Sep 2012 19:09)
Nu har jag torskat tre gånger idag för att folk gör helt idiotiska calls med stegdrag och sen flaxat hem potten

sen har jag torskat med K färg mot A färg en gång också

Sen torskade jag när handen var AA och flop var x A x

Helt jävla bissarr dag detta, borde inte spela överhuvudtaget problemet är att jag är jsuk så finns typ inget annat jag orkar göra.


Spela ls ;)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 2 2012 11:25am
Ok bra idé, mina kompisar jag tränar med tvingar än följa med ut och äta...detta kan sluta på följande sätt
1) Allt flyter på bra, ingen dampar.
2) Någon tar av sig tröjan och börjar skrika.
3) Alla får psykbryt på varandra, hetsar och skriker som horor.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 2 2012 11:26am
Quote (SCXiao @ Sep 2 2012 06:20pm)
Spela ls ;)


Hahah nee :D

Jag och det spelet är done ^_^

Quote (PlaaD @ Sep 2 2012 06:25pm)
Ok bra idé, mina kompisar jag tränar med tvingar än följa med ut och äta...detta kan sluta på följande sätt
1) Allt flyter på bra, ingen dampar.
2) Någon tar av sig tröjan och börjar skrika.
3) Alla får psykbryt på varandra, hetsar och skriker som horor.


Lol

Intressant umgängeskrets du måste ha

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 2 2012 11:27am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 2 2012 11:28am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Sep 2012 19:26)
Hahah nee :D

Jag och det spelet är done ^_^



Lol

Intressant umgängeskrets du måste ha


Spela poker för fg då? Slipper du torska cash iaf :P
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 2 2012 11:28am
Quote (SCXiao @ Sep 2 2012 06:28pm)
Spela poker för fg då? Slipper du torska cash iaf  :P


tokrunka till k-pop
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 2 2012 11:31am
Quote (dej @ Sep 2 2012 06:28pm)
tokrunka till k-pop


lul'd

Quote (SCXiao @ Sep 2 2012 06:28pm)
Spela poker för fg då? Slipper du torska cash iaf  :P


Det är en ide iofs
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 2 2012 11:34am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Sep 2012 19:26)



Lol

Intressant umgängeskrets du måste ha


De jag tränar med är...
speciella

Mina ''vanliga'' vänner är mycket lugnare, blir lite hets som mest då men inget allvarligt! :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 2 2012 11:51am
Får erbjudande av en polare att åka bort till affären istället för att jag ska gå! Affären stänger om 10 min och han har inte lämnat sin lägenhet än...Gissar vilt på att jag inte kommer att hinna :rolleyes: Luktar Shell och 3x+ dyrare varor idag!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 2 2012 12:06pm
Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 19:25)
Ok bra idé, mina kompisar jag tränar med tvingar än följa med ut och äta...detta kan sluta på följande sätt
1) Allt flyter på bra, ingen dampar.
2) Någon tar av sig tröjan och börjar skrika.
3) Alla får psykbryt på varandra, hetsar och skriker som horor.


Roidrage much?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1248224832484248524865001Next
Closed New Topic New Poll