Quote (Simon @ 2 Sep 2012 08:47)
kunde ge mig fan på att du jobbade på tivoli!
let me guess... skäggiga damen? eller är du dvärg?
wat lol.
Jobbar ej på tivoli, jobbade där en sommar några dagar, de va fail.
Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 10:24)
Whack-a-L_S tippar jag på.
http://i.zdnet.com/blogs/whack-a-mole-ogrady.jpg
lol'd.