d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1248124822483248424855001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 2 2012 05:27am
Syrran bad om hjälp att hämta några plattor, hon på blocket sa att det va 70-80st.
Det va snarare 200st á 15kg st...
Ok skönt i ryggen nu ok
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 2 2012 05:33am
Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 13:27)
Syrran bad om hjälp att hämta några plattor, hon på blocket sa att det va 70-80st.
Det va snarare 200st á 15kg st...
Ok skönt i ryggen nu ok


heh, jobbigt! ^^
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 2 2012 05:35am
Quote (Fil @ 2 Sep 2012 13:33)
heh, jobbigt! ^^


Är inte så jättesugen på markpass straxt kan jag lova...
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 2 2012 07:00am
Quote (SCXiao @ 2 Sep 2012 02:46)
Summa: Du fick inte panga någon brud :pPpPpPPppPppPpP


Det är okej för mig :)
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
Sep 2 2012 07:54am
Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 12:35)
Är inte så jättesugen på markpass straxt kan jag lova...


Kände samma sak igår, hjälpte polaren att flytta.. räckte fan i mig. :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 2 2012 08:11am
Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 13:27)
Syrran bad om hjälp att hämta några plattor, hon på blocket sa att det va 70-80st.
Det va snarare 200st á 15kg st...
Ok skönt i ryggen nu ok


jasså ? väger dom så pass ?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 2 2012 08:26am
Quote (Simon @ 2 Sep 2012 08:47)
kunde ge mig fan på att du jobbade på tivoli!
let me guess... skäggiga damen? eller är du dvärg?


wat lol.

Jobbar ej på tivoli, jobbade där en sommar några dagar, de va fail.


Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 10:24)
Whack-a-L_S tippar jag på.

http://i.zdnet.com/blogs/whack-a-mole-ogrady.jpg


lol'd.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 2 2012 08:54am
Hahaha, läser en diskussionstråd om placebo gällande vissa tillskott man kan trycka i sig för att motverka problem i leder, samma tillskott används för diverse djur!

Quote
"glukosamin, chondriotin och MSM" ger man till hundar, katter hästar etc som har problem med sina leder och väldigt många ägare till dessa djur ser att det hjälper.
Det måste vara svårt att ge dessa djur placebo eller kan man lura en häst att tro att just de här morötterna kommer att fixa dina ledbesvär. :confused:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 2 2012 09:28am
Quote (Fil @ Sep 2 2012 03:54pm)
Hahaha, läser en diskussionstråd om placebo gällande vissa tillskott man kan trycka i sig för att motverka problem i leder, samma tillskott används för diverse djur!


wutf :huh:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 2 2012 09:32am
Jag tokhöjer på turn och ngn jävel synar med HÅLSTEGEDRAG

och vinner

det är ju helt sjukt, hur kan man vara så jävla dålig?

Go Back To Svenska Topic List
Prev1248124822483248424855001Next
Closed New Topic New Poll