d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1247924802481248224835001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 04:11pm
Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 00:10)
Påtal om förhållande och kvinnor, jag börjar nästan bli sugen på att införskaffa mig en flickvän.
Dock har det fuckats upp big time med de senaste två personerna jag gillat.

Nr.1  schabblade jag till det med bigtime x11
Nr. 2 jobbade utomlands på ett resort typ 7månader och blev ihop med en kille hon jobbade med (svensk kille samma företag)

Den senaste tjejen som visade intresse för mig lyckades jag på något sätt stöta ifrån på fyllan genom att hetsa om att brudar är dumma i huvudet och att träningen är viktigare än brudar någonsin kommer bli (90% sanning)


Haha, minns att du berättade om den senaste!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2012 04:14pm
Quote (Fil @ 2 Sep 2012 00:11)
Haha, minns att du berättade om den senaste!


Alltså saken är att när jag berättade det förra gången va det efter vi jobbat och då va det mer fint (hon trodde min syster va min tjej) och jag sa sådär fast fint.
Sen körde vi afterwork och jag sa det värre och hetsa som fan... well played mister, well played.
Ska jobba med henne nästa vecka (inte pratat/setts sedan detta), kan bli intressant!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 04:19pm
Quote (PlaaD @ 2 Sep 2012 00:14)
Alltså saken är att när jag berättade det förra gången va det efter vi jobbat och då va det mer fint (hon trodde min syster va min tjej) och jag sa sådär fast fint.
Sen körde vi afterwork och jag sa det värre och hetsa som fan... well played mister, well played.
Ska jobba med henne nästa vecka (inte pratat/setts sedan detta), kan bli intressant!


Lycka till! :)

Själv har jag ingen på g, koncentrerar mig på mig själv! :P
Sagt upp kontakten HELT med alla ragg jag haft!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 1 2012 04:28pm
Quote (PlaaD @ Sep 1 2012 11:14pm)
Alltså saken är att när jag berättade det förra gången va det efter vi jobbat och då va det mer fint (hon trodde min syster va min tjej) och jag sa sådär fast fint.
Sen körde vi afterwork och jag sa det värre och hetsa som fan... well played mister, well played.
Ska jobba med henne nästa vecka (inte pratat/setts sedan detta), kan bli intressant!


Har du tur så tolkar hon dig som sexigt självständig pga den där soppan :lol:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 04:30pm
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 23:46)
jag har funderat på sistonde om jag kanske vill leva som singel, tror jag är en loner for life :|
wat do
vill inte bli den där gubben som bor ensam i en etta när han är 50 bast


lär dig dansa bra + börja gilla dansband :) brudar gillar sånt :)
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,207.92
Sep 1 2012 04:36pm
Ingen ifrågasätter, dom bara fortsätter
Sätter sig ner på nått kontor och lyder storebror
Och deras enda stimuli får bli ett tunt kuvert med platta papperslappar i~

http://open.spotify.com/track/6Pg0U2n3FksfRarQ8TxRTv <3
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2012 04:39pm
Quote (Svartermetalisk @ 2 Sep 2012 00:28)
Har du tur så tolkar hon dig som sexigt självständig pga den där soppan :lol:


Maybe, skulle bli rätt chockad då med tanke på att jag knappt kan umgås propert med tjejer när jag är i vissa stadier. Är tydligen på tok för intensiv för tjejer/nya personer enligt vänner, polarna har dock skitkul åt det!
Ibland är det jobbigt att va en arg människa när man inte kan bli hulken :(
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 1 2012 04:40pm
Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 22:49)
Hade du inte du lyckats hooka en rätt nice brud du trivdes med?



Beat ya, haft 1 förhållande som varat längre än 1 natt totalt i mitt liv, det va när jag va 15  :lol:


Haft 3 som har varit 6 månader -1.5 år :lol: Så du slog mig rätt rejält.
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,207.92
Sep 1 2012 04:57pm
Hatar när man har flera tusen låtar att lyssna på i olika playlists men inte hittar något bra att lyssna på
Go Back To Svenska Topic List
Prev1247924802481248224835001Next
Closed New Topic New Poll