Quote (Fil @ 2 Sep 2012 00:11)
Haha, minns att du berättade om den senaste!
Alltså saken är att när jag berättade det förra gången va det efter vi jobbat och då va det mer fint (hon trodde min syster va min tjej) och jag sa sådär fast fint.
Sen körde vi afterwork och jag sa det värre och hetsa som fan... well played mister, well played.
Ska jobba med henne nästa vecka (inte pratat/setts sedan detta), kan bli intressant!