d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1247248249250251329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jan 11 2012 09:02am
Quote (Makta @ Jan 11 2012 02:30pm)
Är på idag om folket vill. Köpte loss en hero igår så nu ska smisk delas ut!


haha ^^ vilken hjälte köpte du? :)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 11 2012 11:30am
Quote (pawa @ Jan 11 2012 03:24pm)
jag kan köra ikv efter 19:00


lmk plx

HoN accounts alla?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jan 11 2012 11:55am
Quote (Orvar @ 11 Jan 2012 18:30)
lmk plx

HoN accounts alla?


philmchunt når ni mig på :P
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jan 11 2012 12:24pm
Quote (pawa @ 11 Jan 2012 19:55)
philmchunt når ni mig på :P


vilket fånigt namn du har! lewl!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 21 2012 05:52pm


str0nk vindi
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 21 2012 05:53pm
17-2 Amun-ra

673 gpm

nuff said (icke casual)
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jan 21 2012 06:13pm
Quote (Spetch @ Jan 21 2012 11:53pm)
17-2 Amun-ra

673 gpm

nuff said (icke casual)


häftiga lidl killen!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 21 2012 06:23pm
Quote (Charlieone @ Jan 22 2012 02:13am)
häftiga lidl killen!


Hälsa syrran! :lol:
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jan 21 2012 08:07pm
Quote (Spetch @ Jan 22 2012 01:53am)
17-2 Amun-ra

673 gpm

nuff said (icke casual)


15-1-17 glac
550 gpm, carrybuild. Pro
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Jan 22 2012 04:20am
inte spelat på fyra månader, gjorde ett gratiskonto för att testa spelet igen. vad har hänt med MMR'en ?
1600 efter fyra matcher :O

ALSO: gemini är ju rätt broken atm ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1247248249250251329Next
Add Reply New Topic New Poll