d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1247824792480248124825001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 1 2012 03:46pm
jag har funderat på sistonde om jag kanske vill leva som singel, tror jag är en loner for life :|
wat do
vill inte bli den där gubben som bor ensam i en etta när han är 50 bast
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 1 2012 03:47pm
Quote (SCXiao @ 1 Sep 2012 22:41)
Tuttar eller whisky, du får välja en och vara utan det andra resten av livet

What do you do, go!


Dricker inte whiskey... Tuttar tuttar tuttar överallt!

Quote (Simon @ 1 Sep 2012 22:46)
jag har funderat på sistonde om jag kanske vill leva som singel, tror jag är en loner for life :|
wat do
vill inte bli den där gubben som bor ensam i en etta när han är 50 bast


Jag är där snart. Inte haft ett förhållande på snart 2 år om man inte räknar random sex. Blev så less på skiten efter 4 förhållanden med idiotiska brudar :angry: Värsta är väll att det finns fruntimmer jag lätt skulle hova in men dom är såklart tagna :/

This post was edited by Makta on Sep 1 2012 03:49pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2012 03:49pm
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 23:46)
jag har funderat på sistonde om jag kanske vill leva som singel, tror jag är en loner for life :|
wat do
vill inte bli den där gubben som bor ensam i en etta när han är 50 bast


Hade du inte du lyckats hooka en rätt nice brud du trivdes med?

Quote (Makta @ 1 Sep 2012 23:47)
Jag är där snart. Inte haft ett förhållande på snart 2 år om man inte räknar random sex. Blev så less på skiten efter 4 förhållanden med idiotiska brudar :angry: Värsta är väll att det finns fruntimmer jag lätt skulle hova in men dom är såklart tagna :/


Beat ya, haft 1 förhållande som varat längre än 1 natt totalt i mitt liv, det va när jag va 15 :lol:

This post was edited by PlaaD on Sep 1 2012 03:50pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 1 2012 03:49pm
Helt plötsligt börjar en massa brudar skicka underkläder bilder till mig, Vene varför... ; d
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 1 2012 03:52pm
Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 23:49)
Hade du inte du lyckats hooka en rätt nice brud du trivdes med?



Beat ya, haft 1 förhållande som varat längre än 1 natt totalt i mitt liv, det va när jag va 15  :lol:


mjo hon är bra, men hon är trots allt en tjej, och dom är som dom är :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Sep 1 2012 03:52pm
Quote (eviilution @ Sep 1 2012 10:49pm)
Helt plötsligt börjar en massa brudar skicka underkläder bilder till mig, Vene varför... ; d


You know just what to do! :wub:
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,207.92
Sep 1 2012 03:54pm
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 23:46)
jag har funderat på sistonde om jag kanske vill leva som singel, tror jag är en loner for life :|
wat do
vill inte bli den där gubben som bor ensam i en etta när han är 50 bast


wat

trodde ni var näst intill förlovade osv :O



Quote (Makta @ 1 Sep 2012 23:47)
Jag är där snart. Inte haft ett förhållande på snart 2 år om man inte räknar random sex. Blev så less på skiten efter 4 förhållanden med idiotiska brudar :angry: Värsta är väll att det finns fruntimmer jag lätt skulle hova in men dom är såklart tagna :/


Samma här fast det är nog närmare fem år sen jag hade ett seriöst förhållande :P

Finns ju saker man saknar men samtidigt saker man är jävligt glad att slippa... dunno what do :lol:

This post was edited by SCXiao on Sep 1 2012 03:55pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 1 2012 03:55pm
Quote (SCXiao @ 1 Sep 2012 23:54)
wat

trodde ni var näst intill förlovade osv :O


jooo
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 03:59pm
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 23:46)
jag har funderat på sistonde om jag kanske vill leva som singel, tror jag är en loner for life :|
wat do
vill inte bli den där gubben som bor ensam i en etta när han är 50 bast


<< har ingen brådska med att hitta en ny

har till och med slutat hatta omkring med one night stands! :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2012 04:10pm
Påtal om förhållande och kvinnor, jag börjar nästan bli sugen på att införskaffa mig en flickvän.
Dock har det fuckats upp big time med de senaste två personerna jag gillat.

Nr.1 schabblade jag till det med bigtime x11
Nr. 2 jobbade utomlands på ett resort typ 7månader och blev ihop med en kille hon jobbade med (svensk kille samma företag)

Den senaste tjejen som visade intresse för mig lyckades jag på något sätt stöta ifrån på fyllan genom att hetsa om att brudar är dumma i huvudet och att träningen är viktigare än brudar någonsin kommer bli (90% sanning)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1247824792480248124825001Next
Closed New Topic New Poll