Quote (SCXiao @ 1 Sep 2012 22:41)
Tuttar eller whisky, du får välja en och vara utan det andra resten av livet
What do you do, go!
Dricker inte whiskey... Tuttar tuttar tuttar överallt!
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 22:46)
jag har funderat på sistonde om jag kanske vill leva som singel, tror jag är en loner for life :|
wat do
vill inte bli den där gubben som bor ensam i en etta när han är 50 bast
Jag är där snart. Inte haft ett förhållande på snart 2 år om man inte räknar random sex. Blev så less på skiten efter 4 förhållanden med idiotiska brudar

Värsta är väll att det finns fruntimmer jag lätt skulle hova in men dom är såklart tagna :/
This post was edited by Makta on Sep 1 2012 03:49pm