d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1247724782479248024815001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 03:33pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 23:30)
Hehe, appropå tjej i t-shirt.

När jag sover med en tjej så sover de alltid med t-shirt, jag är bröstfixerad nått jävulskt B)


därför äre viktigt att säga till dom innan

utan t-shirt elr tbx till köket!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Sep 1 2012 03:34pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 1 2012 10:23pm)
Jag kommer ringa dig när det börjar bli dags att fila på självbiografin


:D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 03:34pm
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 23:33)
:headscratch:
tror alla här inne är det =PPP


Ah, fast tror inte alla är så pass illa däran att de råkar ut för "the t-shirt treatment"

Tar de av t-shirten så kan jag inte hjälpa mig själv, dyker ner med huvudet mellan dirr^

This post was edited by Fil on Sep 1 2012 03:34pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2012 03:35pm
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 23:33)
:headscratch:
tror alla här inne är det =PPP


Tror de flesta här inne är FG fixerade rättare sagt :lol:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 1 2012 03:35pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 23:23)
Jag kommer ringa dig när det börjar bli dags att fila på självbiografin


Gör det, du har fan klagat rätt mycket åt mig.


Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 23:35)
Tror de flesta här inne är FG fixerade rättare sagt  :lol:


aa vi är sjukt fixerade på fg.

This post was edited by snoramej on Sep 1 2012 03:35pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 03:37pm
Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 23:35)
Tror de flesta här inne är FG fixerade rättare sagt  :lol:


Inte den här kisen. Bryr mig bara om att ha tillräckligt med fg för att kunna göra carethreads med röd/bold/understruken, samt en och annan sökning!
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Sep 1 2012 03:37pm
Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 23:35)
Tror de flesta här inne är FG fixerade rättare sagt  :lol:


Öl > Tuttar > Fg
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 03:40pm
Quote (SCXiao @ 1 Sep 2012 23:37)
Öl  > Tuttar > Fg


WAT

du måste fixa din prioriteringsordning bror!
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Sep 1 2012 03:41pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 23:40)
WAT

du måste fixa din prioriteringsordning bror!


Tuttar eller whisky, du får välja en och vara utan det andra resten av livet

What do you do, go!

This post was edited by SCXiao on Sep 1 2012 03:41pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 03:44pm
Quote (SCXiao @ 1 Sep 2012 23:41)
Tuttar eller whisky, du får välja en och vara utan det andra resten av livet

What do you do, go!


Både och känns så självklara i min värld. Men utan bröst hade min världsbild blivit en annan!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1247724782479248024815001Next
Closed New Topic New Poll