Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 23:23)
Jag kommer ringa dig när det börjar bli dags att fila på självbiografin
Gör det, du har fan klagat rätt mycket åt mig.
Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 23:35)
Tror de flesta här inne är FG fixerade rättare sagt

aa vi är sjukt fixerade på fg.
This post was edited by snoramej on Sep 1 2012 03:35pm