☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2476
2477
2478
2479
2480
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624450
Replies: 50000
Track Topic
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#24771
Sep 1 2012 03:17pm
Quote (snoramej @ Sep 1 2012 10:15pm)
Tänkte väl, såg inte alls ut som dig.
Quote (SCXiao @ Sep 1 2012 10:10pm)
Har ju aldrig sett dig så vad vet jag
Här har du cirkus ett år gammal bild på mig, har inga nyare.
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#24772
Sep 1 2012 03:17pm
Quote (RistVaLL @ 1 Sep 2012 22:23)
Bästa serien enligt mig är nog Futurama
Rescue Me + South Park = Delad nr.1
Quote (snoramej @ 1 Sep 2012 23:15)
Tänkte väl, såg inte alls ut som dig.
Iso pixx på martin
nvm
Är din tjej indian?
This post was edited by PlaaD on Sep 1 2012 03:18pm
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#24773
Sep 1 2012 03:19pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 23:17)
Här har du cirkus ett år gammal bild på mig, har inga nyare.
http://i46.tinypic.com/n6pbnq.jpg
Där har vi det.
Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 23:17)
Iso pixx på martin
nvm
Är din tjej indian?
Polack.
Ex-flickvän.
Jag är sjukt duktig Martinolog.
This post was edited by snoramej on Sep 1 2012 03:20pm
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#24774
Sep 1 2012 03:21pm
Quote (snoramej @ 1 Sep 2012 23:19)
Polack.
Ex-flickvän.
Jag är sjukt duktig Martinolog.
Oliwer?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#24775
Sep 1 2012 03:22pm
Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 23:21)
Oliwer?
Släkting? Vet inte.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#24776
Sep 1 2012 03:23pm
Quote (snoramej @ Sep 1 2012 10:19pm)
Polack.
Ex-flickvän.
Jag är sjukt duktig Martinolog.
Jag kommer ringa dig när det börjar bli dags att fila på självbiografin
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,212.67
#24777
Sep 1 2012 03:27pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 23:17)
Här har du cirkus ett år gammal bild på mig, har inga nyare.
http://i46.tinypic.com/n6pbnq.jpg
Lookin' faptastic
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#24778
Sep 1 2012 03:28pm
Quote (SCXiao @ Sep 1 2012 10:27pm)
Lookin' faptastic
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#24779
Sep 1 2012 03:30pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 23:17)
Här har du cirkus ett år gammal bild på mig, har inga nyare.
http://i46.tinypic.com/n6pbnq.jpg
Hehe, appropå tjej i t-shirt.
När jag sover med en tjej så sover de alltid med t-shirt, jag är bröstfixerad nått jävulskt
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#24780
Sep 1 2012 03:33pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 23:30)
Hehe, appropå tjej i t-shirt.
När jag sover med en tjej så sover de alltid med t-shirt, jag är bröstfixerad nått jävulskt
:headscratch:
tror alla här inne är det =PPP
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2476
2477
2478
2479
2480
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact