d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1247524762477247824795001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Sep 1 2012 02:23pm
Bästa serien enligt mig är nog Futurama
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 02:24pm
Quote (RistVaLL @ 1 Sep 2012 22:23)
Bästa serien enligt mig är nog Futurama


kollar inte på någon typ av tecknad serie :/

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 1 2012 02:53pm
Inledde kvällens pokerbravader med att torska hela mitt första inköp på en all-in.

Jag hade AQ, flop var x K x, turn var A.

Jag satte han på AX och hoppades jag skulle vinna på starkare kicker men han hade triss i kungar.

Efter det funtade jag på om jag skulle rage-quita för kvällen eller samla mig och spela igen mina pengar.

Valde #2 och slutade på plus trots min katastrofala inledning.


Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 1 2012 02:58pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 22:53)
Inledde kvällens pokerbravader med att torska hela mitt första inköp på en all-in.

Jag hade AQ, flop var x K x, turn var A.

Jag satte han på AX och hoppades jag skulle vinna på starkare kicker men han hade triss i kungar.

Efter det funtade jag på om jag skulle rage-quita för kvällen eller samla mig och spela igen mina pengar.

Valde #2 och slutade på plus trots min katastrofala inledning.


http://i50.tinypic.com/b6wleo.jpg


Dafuq, vågar Svartin visa sig? :O
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 1 2012 02:58pm
vet inte vad jag borde göra med mitt liiiiiiiiiv
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 1 2012 02:59pm
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 22:58)
vet inte vad jag borde göra med mitt liiiiiiiiiv


Nackdelen med att ha ett liv :ph34r:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 1 2012 03:01pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 22:53)
Inledde kvällens pokerbravader med att torska hela mitt första inköp på en all-in.

Jag hade AQ, flop var x K x, turn var A.

Jag satte han på AX och hoppades jag skulle vinna på starkare kicker men han hade triss i kungar.

Efter det funtade jag på om jag skulle rage-quita för kvällen eller samla mig och spela igen mina pengar.

Valde #2 och slutade på plus trots min katastrofala inledning.


http://i50.tinypic.com/b6wleo.jpg


Vad i helvete, har du ätit upp dig?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 1 2012 03:09pm
Är ni seriösa?

obv inte jag haha :D

Jag är vit och jag var aldrig tjock, nu har jag dessutom tränat ett halvår så nu är jag ännu mer aldrig tjock

Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Sep 1 2012 03:10pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 23:09)
Är ni seriösa?

obv inte jag haha :D

Jag är vit och jag var aldrig tjock, nu har jag dessutom tränat ett halvår så nu är jag ännu mer aldrig tjock


Har ju aldrig sett dig så vad vet jag :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 1 2012 03:15pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 23:09)
Är ni seriösa?

obv inte jag haha :D

Jag är vit och jag var aldrig tjock, nu har jag dessutom tränat ett halvår så nu är jag ännu mer aldrig tjock


Tänkte väl, såg inte alls ut som dig.

This post was edited by snoramej on Sep 1 2012 03:15pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1247524762477247824795001Next
Closed New Topic New Poll