Inledde kvällens pokerbravader med att torska hela mitt första inköp på en all-in.
Jag hade AQ, flop var x K x, turn var A.
Jag satte han på AX och hoppades jag skulle vinna på starkare kicker men han hade triss i kungar.
Efter det funtade jag på om jag skulle rage-quita för kvällen eller samla mig och spela igen mina pengar.
Valde #2 och slutade på plus trots min katastrofala inledning.
