☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2474
2475
2476
2477
2478
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624466
Replies: 50000
Track Topic
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#24751
Sep 1 2012 01:37pm
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 21:36)
abooo! vad han gjorde mot dig!
ska vi knulla hans familj ?
Det var jag som började
majmun betyder apa
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#24752
Sep 1 2012 01:40pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 21:37)
Det var jag som började
majmun betyder apa
men alla vet ju att vi svenskar slutar oxxå
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#24753
Sep 1 2012 01:42pm
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 18:45)
21 stycken!
kom 2:a
skiljde 2 poäng
så 3800 profit idag :) 500 avgift och 200 mat och bensin
ska imorrn och köpa klot + borra
sweet, grattis!
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#24754
Sep 1 2012 01:48pm
Quote (RistVaLL @ 1 Sep 2012 21:42)
sweet, grattis!
hehe
tyvm
ska köpa en kamera oxxå när man är och borrar klot
http://www.netonnet.se/art/foto/videokamera/videokamera-hd/panasonic-v100black/170203.4567/
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#24755
Sep 1 2012 01:51pm
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 21:48)
hehe
tyvm
ska köpa en kamera oxxå när man är och borrar klot
http://www.netonnet.se/art/foto/videokamera/videokamera-hd/panasonic-v100black/170203.4567/
nb
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#24756
Sep 1 2012 01:55pm
aha vad ska man göra nu då?
vilket simpsons avsnitt tycker ni e bäst?
This post was edited by Simon on Sep 1 2012 01:56pm
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#24757
Sep 1 2012 02:02pm
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 21:55)
aha vad ska man göra nu då?
vilket simpsons avsnitt tycker ni e bäst?
s48.e04
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#24758
Sep 1 2012 02:14pm
kommer aldrig ihåg vilka avsnitt det är som är mina favoriter, så tog jag ett på måfå, 19x11 - så är det ett av mina favoritavsnitt ändå, eftersom homer startar ett grungeband ala nirvana
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#24759
Sep 1 2012 02:21pm
kommer inte ihåg heller
men när han rök på osv osv var underbart.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#24760
Sep 1 2012 02:22pm
Jag kollade alltid på Family Guy när jag var bränd
fan va roligt jag hade
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2474
2475
2476
2477
2478
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact