d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1247424752476247724785001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 01:37pm
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 21:36)
abooo! vad han gjorde mot dig!

ska vi knulla hans familj ?


Det var jag som började

majmun betyder apa

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 01:40pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 21:37)
Det var jag som började

majmun betyder apa


men alla vet ju att vi svenskar slutar oxxå :angry:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Sep 1 2012 01:42pm
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 18:45)
21 stycken!

kom 2:a -_- skiljde 2 poäng

så 3800 profit idag :)  500 avgift och 200 mat och bensin :)

ska imorrn och köpa klot + borra


sweet, grattis!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 01:48pm
Quote (RistVaLL @ 1 Sep 2012 21:42)
sweet, grattis!


hehe ;) tyvm

ska köpa en kamera oxxå när man är och borrar klot :D

http://www.netonnet.se/art/foto/videokamera/videokamera-hd/panasonic-v100black/170203.4567/
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Sep 1 2012 01:51pm
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 21:48)
hehe ;) tyvm

ska köpa en kamera oxxå när man är och borrar klot :D

http://www.netonnet.se/art/foto/videokamera/videokamera-hd/panasonic-v100black/170203.4567/


nb :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 1 2012 01:55pm
aha vad ska man göra nu då?

vilket simpsons avsnitt tycker ni e bäst?

This post was edited by Simon on Sep 1 2012 01:56pm
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Sep 1 2012 02:02pm
Quote (Simon @ 1 Sep 2012 21:55)
aha vad ska man göra nu då?

vilket simpsons avsnitt tycker ni e bäst?


s48.e04
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 1 2012 02:14pm
kommer aldrig ihåg vilka avsnitt det är som är mina favoriter, så tog jag ett på måfå, 19x11 - så är det ett av mina favoritavsnitt ändå, eftersom homer startar ett grungeband ala nirvana :D
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Sep 1 2012 02:21pm
kommer inte ihåg heller :D

men när han rök på osv osv var underbart.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 1 2012 02:22pm
Jag kollade alltid på Family Guy när jag var bränd

fan va roligt jag hade
Go Back To Svenska Topic List
Prev1247424752476247724785001Next
Closed New Topic New Poll