☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2473
2474
2475
2476
2477
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624492
Replies: 50000
Track Topic
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#24741
Sep 1 2012 07:18am
WAT
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#24742
Sep 1 2012 07:28am
Quote (Makta @ Sep 1 2012 02:18pm)
http://www.youtube.com/watch?v=8Iz0WWkd-WQ
WAT
Vad faan?
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#24743
Sep 1 2012 07:28am
Quote (Ost @ 1 Sep 2012 15:14)
Det tycker jag låter väldigt bra!
Man mår så mycket bättre av att träna.
Jupp, är ju nollning nu men jag är inte sugen på att supa skallen, hänger hellre på låset på gymmet imorgon!
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#24744
Sep 1 2012 07:31am
bowling tour om 30 minuter är sjukt taggad
1:a - 6000
2:a - 4500
3:a - 2500
och jag behöver nytt klot så måste spela bra
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#24745
Sep 1 2012 08:42am
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 11:36)
Fyfan
Lycka till
Syrran trollade mig så va där 30+ min senare än jag skulle
Vart typ 3:30-3:45 istället :(((((
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#24746
Sep 1 2012 08:56am
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 15:31)
bowling tour om 30 minuter är sjukt taggad
1:a - 6000
2:a - 4500
3:a - 2500
och jag behöver nytt klot så måste spela bra
Hur många är med och tävlar?
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#24747
Sep 1 2012 10:45am
Quote (RistVaLL @ 1 Sep 2012 16:56)
Hur många är med och tävlar?
21 stycken!
kom 2:a
skiljde 2 poäng
så 3800 profit idag
500 avgift och 200 mat och bensin
ska imorrn och köpa klot + borra
This post was edited by Intenso8 on Sep 1 2012 10:48am
Marcusd0
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#24748
Sep 1 2012 10:47am
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#24749
Sep 1 2012 01:32pm
Var på mitt gamla jobb idag.
Kallade en jugge för majmun, varpå han kallade mig för "jävla svenne", då kallade jag honom för "rasist"
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#24750
Sep 1 2012 01:36pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 21:32)
Var på mitt gamla jobb idag.
Kallade en jugge för majmun, varpå han kallade mig för "jävla svenne", då kallade jag honom för "rasist"
abooo! vad han gjorde mot dig!
ska vi knulla hans familj ?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2473
2474
2475
2476
2477
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact