d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1247324742475247624775001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 1 2012 07:18am


WAT
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 1 2012 07:28am
Quote (Makta @ Sep 1 2012 02:18pm)
http://www.youtube.com/watch?v=8Iz0WWkd-WQ

WAT


Vad faan?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 07:28am
Quote (Ost @ 1 Sep 2012 15:14)
Det tycker jag låter väldigt bra! :)

Man mår så mycket bättre av att träna.


Jupp, är ju nollning nu men jag är inte sugen på att supa skallen, hänger hellre på låset på gymmet imorgon! :)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 07:31am
bowling tour om 30 minuter är sjukt taggad :)

1:a - 6000
2:a - 4500
3:a - 2500

och jag behöver nytt klot så måste spela bra :rofl:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2012 08:42am
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 11:36)
Fyfan :o

Lycka till :hail:


Syrran trollade mig så va där 30+ min senare än jag skulle :(
Vart typ 3:30-3:45 istället :(((((
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Sep 1 2012 08:56am
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 15:31)
bowling tour om 30 minuter är sjukt taggad :)

1:a - 6000
2:a - 4500
3:a - 2500

och jag behöver nytt klot så måste spela bra :rofl:


Hur många är med och tävlar?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 10:45am
Quote (RistVaLL @ 1 Sep 2012 16:56)
Hur många är med och tävlar?


21 stycken!

kom 2:a -_- skiljde 2 poäng

så 3800 profit idag :) 500 avgift och 200 mat och bensin :)

ska imorrn och köpa klot + borra

This post was edited by Intenso8 on Sep 1 2012 10:48am
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Sep 1 2012 10:47am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 01:32pm
Var på mitt gamla jobb idag.

Kallade en jugge för majmun, varpå han kallade mig för "jävla svenne", då kallade jag honom för "rasist"
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 01:36pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 21:32)
Var på mitt gamla jobb idag.

Kallade en jugge för majmun, varpå han kallade mig för "jävla svenne", då kallade jag honom för "rasist"


abooo! vad han gjorde mot dig!

ska vi knulla hans familj ?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1247324742475247624775001Next
Closed New Topic New Poll