d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1247024712472247324745001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Aug 31 2012 08:31am
Quote (RistVaLL @ Aug 31 2012 01:59pm)
Vafan ska man hitta på då?

Spela LS, 4 st i grupp atm ;)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 08:34am
Så jävla seg dag herrejävlar

det är bara hipsters här

Hej har ni denna skiva som trycktes i femhundra ex och releasades i norge år 1996?

nej

Aha då vill jag inte handla nåt

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 08:52am
Det kom en till hipster, han köpte pink floyd relics på vinyl.

Han sa att han egentligen letade efter en billigare cdutgåva. Jag sa att jag typ aldrig sett den på cd någonsin

Han sa att bengans hade den för 179 vilket han tyckte var för dyrt.

Det roliga är att inköpspris på den är 160 så dom säljer den med 19 kronors marginal men det var för mkt för mister hipster.

Idag har vi bara såna här typer, sjukt svårjobbade jävlar.

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 31 2012 08:58am
Quote (Svartermetalisk @ 31 Aug 2012 16:52)
Det kom en till hipster, han köpte pink floyd relics på vinyl.

Han sa att han egentligen letade efter en billigare cdutgåva. Jag sa att jag typ aldrig sett den på cd någonsin

Han sa att bengans hade den för 179 vilket han tyckte var för dyrt.

Det roliga är att inköpspris på den är 160 så dom säljer den med 19 kronors marginal men det var för mkt för mister hipster.

Idag har vi bara såna här typer, sjukt svårjobbade jävlar.


Member
Posts: 40,753
Joined: Sep 2 2008
Gold: 0.00
Aug 31 2012 09:22am
Idag var det en neger på ica som hade en tröja där det stod Sverige behöver ett nytt arbetarparti


b)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 31 2012 09:30am
Hehe, har nog övertygat farsan att ta en s60 t5 med r-design istället för en xc60 D4! :)

Han är ju glad för att köra som en biltjuv, så när jag föreslog det som alternativ och visade att det fick plats i hans budget så såg jag hur det riktigt lös i ögonen på honom!

This post was edited by Fil on Aug 31 2012 09:31am
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Aug 31 2012 09:56am
Quote (MarW @ 31 Aug 2012 17:22)
Idag var det en neger på ica som hade en tröja där det stod Sverige behöver ett nytt arbetarparti


b)


dolan pls
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 31 2012 09:57am
Quote (PlaaD @ 31 Aug 2012 16:58)
http://matteomaggioni.altervista.org/lines/387_20120329231026_clerks.jpg


Så brukar vi också tänka.. jag o farsan.. om vårt yrke..
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 31 2012 10:01am
Quote (Svartermetalisk @ 31 Aug 2012 11:47)
Köpa CD och Kassetter, Kent var som hetast när Vinylen var stendöd så dom har bara släppt 10 LPs, en tiotummare och 5 sjuor.

Dom flesta av dom kostar visserligen en bra peng men det är inte många grejjer man behöver på vinylfronten.


Trodde du redan samlade CD?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 11:42am
Quote (snoramej @ Aug 31 2012 05:01pm)
Trodde du redan samlade CD?


Jo det gör jag men det finns fortfarande massa cdgrejjer kvar som jag saknar, samma med kassetter så jag kan hålla mig sysselsatt ett tag till även om jag har alla vinyler :P


Go Back To Svenska Topic List
Prev1247024712472247324745001Next
Closed New Topic New Poll