d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1246924702471247224735001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Aug 31 2012 05:44am
Quote (PlaaD @ 31 Aug 2012 13:41)
Ok åka i 40 på landet okokokok
Snarare 25min, snitthastigheten i småland är ju 140 typ

E: Fan bacon & ägg mackor har blivit min standardlunch...


Det är dock inte så mycket "på landet" här utan mitt ute i skogen :ph34r:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Aug 31 2012 06:11am
Fan va trött man kan va då...
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 06:50am
Svindåligt väder så det är ingeeee folk alls här

som tur är fick vi in Monica Zetterlunds debutplatta med paketet från våran grossist så jag är på bra humör endå :)

fantastisk platta

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 31 2012 06:56am
Mot stockholm och Martins favorit artist. Snackar ju självklart om lady gaga
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 07:09am
Quote (Spetch @ Aug 31 2012 01:56pm)
Mot stockholm och Martins favorit artist. Snackar ju självklart om lady gaga


Haha :D

Ska du se henne?

Kul, lär ju vara bra drag på publiken när hon spelar
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 31 2012 07:12am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 31 2012 03:09pm)
Haha :D

Ska du se henne?

Kul, lär ju vara bra drag på publiken när hon spelar


Haha ja. Blev medbjuden av massa tjejkompisar. Kommer nog vara rätt kul ändå. Hotell över natten och bira + mat.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 07:18am
Quote (Spetch @ Aug 31 2012 02:12pm)
Haha ja. Blev medbjuden av massa tjejkompisar. Kommer nog vara rätt kul ändå. Hotell över natten och bira + mat.


Aa det kan nog bli bra

Lär vara sjukt påkostad show, bra drag på publiken och hennes låtar är ju jävligt dansanta så även om man inte är superfan av hennes musik så tror jag att det kan vara ganska kul att se :P

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 31 2012 07:25am
Quote (Spetch @ 31 Aug 2012 14:56)
Mot stockholm och Martins favorit artist. Snackar ju självklart om lady gaga


Spelar hon idag också?
Såg att en polare va uppe igår och såg henne.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 07:46am
Quote (PlaaD @ Aug 31 2012 02:25pm)
Spelar hon idag också?
Såg att en polare va uppe igår och såg henne.


Hon spelar två dagar i rad

:P
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Aug 31 2012 07:59am
Vafan ska man hitta på då?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1246924702471247224735001Next
Closed New Topic New Poll