d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1246247248249250404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 31 2015 06:20am
nej nu får det bli lite lir! börjar på en paladongedingdong

vad har ni för konton? adda *simon
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 31 2015 06:37am
Fan också, är jag den enda som ska fortsätta kriga på med single player?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 31 2015 06:57am
Quote (generalet @ 31 Jul 2015 14:37)
Fan också, är jag den enda som ska fortsätta kriga på med single player?


fördelen med sp är ju att karaktären finns kvar och man aldrig hamnar efter med progress :) jag kommer garanterat fortsätta
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 31 2015 07:34am
Quote (Simon @ 31 Jul 2015 12:57)
fördelen med sp är ju att karaktären finns kvar och man aldrig hamnar efter med progress :) jag kommer garanterat fortsätta


Forever alone progress :/
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 31 2015 08:03am
Quote (Disturbedxx @ 31 Jul 2015 15:34)
Forever alone progress :/


in och lira då? snart a3 med giraff!
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 31 2015 08:07am
Quote (Simon @ 31 Jul 2015 14:03)
in och lira då? snart a3 med giraff!


Jag hat klarat normal redan tror jag är lvl29. Ni kan sluta efter normal så kommer jag på söndag eller måndag; )
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 31 2015 08:40am
Quote (Disturbedxx @ 30 Jul 2015 22:04)
Lär dig spela legit B)

€: Btw, om ni tycker att ni har hög ping så kan ni tanka Battleping, det kirrar biffen.


Quote (Giraff @ 31 Jul 2015 00:45)
Hela poängen är väl att köra utan sådant?


Spelar inte vanliga d2

Har börjat med ett mod som heter medianxl, där maphack är tillåtet. Dvs inte fusk!

Så om någon har mh får ni gärna säga till.
Har inte använt mh till dibbe de senaste 3 åren åtminstone
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 31 2015 08:58am
Vad säger ni, är de värt att börja med den där moden? :P
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 31 2015 09:01am
Quote (Disturbedxx @ 31 Jul 2015 15:07)
Jag hat klarat normal redan tror jag är lvl29. Ni kan sluta efter normal så kommer jag på söndag eller måndag; )


Ofta vi kan vänta så länge. :(

Quote (PhearCIII @ 31 Jul 2015 15:58)
Vad säger ni, är de värt att börja med den där moden? :P


Om du gillar d2 så kan det ju vara värt att testa.



För övrigt; Spela inte med Simon. Han bara får bra drops hela tiden. :(((((
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 31 2015 01:25pm
Quote (Giraff @ 31 Jul 2015 17:01)
Ofta vi kan vänta så länge. :(



Om du gillar d2 så kan det ju vara värt att testa.



För övrigt; Spela inte med Simon. Han bara får bra drops hela tiden. :(((((


Alla vet han använder pickit
Go Back To Svenska Topic List
Prev1246247248249250404Next
Add Reply New Topic New Poll