d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1246247248249250329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jan 10 2012 05:37am
Quote (Makta @ 9 Jan 2012 00:28)
Seriöst.. Dra ihop ett JSPgäng och röja någon dag?


Jag är på om det finns intresse.

Alla games går så ostabilt.. Gick från 1600 till 1630 för att sen gå tillbaka till 1600, allt beroende på hur stora idioterna är som man spelar med ..

Quote (cphannes @ 10 Jan 2012 04:48)
jag skyller på tixon självklart!


Kan vi inte lira någon dag peter? vi lirade ju för typ 5månader sen och då kunde inte jag spela för fem öre :O
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 10 2012 09:02am
Jag är lätt på att köra med er någon gång!

Kan lira myrm, aka support :)
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Jan 10 2012 10:40am
kanske dags att lära sig hålla sig borta från AP
Gemini är ett skämt
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 4.53
Trader: Trusted
Jan 10 2012 11:03am
Quote (Luvve @ 10 Jan 2012 12:37)
Jag är på om det finns intresse.

Alla games går så ostabilt.. Gick från 1600 till 1630 för att sen gå tillbaka till 1600, allt beroende på hur stora idioterna är som man spelar med ..



Kan vi inte lira någon dag peter? vi lirade ju för typ 5månader sen och då kunde inte jag spela för fem öre :O


och 5månader har inte hjälpt mkt ? ^ HO HO HO
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jan 10 2012 01:58pm
Quote (RistVaLL @ 10 Jan 2012 19:03)
och 5månader har inte hjälpt mkt ? ^ HO HO HO


exakt, behöver mer tid! :(

brb träna :run:

Niclas, anyday anytime! I beat ya
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jan 10 2012 02:54pm
Quote (Makta @ Jan 9 2012 12:28am)
Seriöst.. Dra ihop ett JSPgäng och röja någon dag?


Jag kan joina :)
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jan 11 2012 01:29am
Quote (cphannes @ 10 Jan 2012 04:48)
jag skyller på tixon självklart!


le fu :(
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2012 05:24am
När ska det spelas?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jan 11 2012 06:30am
Quote (vandalen @ 11 Jan 2012 12:24)
När ska det spelas?


Är på idag om folket vill. Köpte loss en hero igår så nu ska smisk delas ut!
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jan 11 2012 08:24am
jag kan köra ikv efter 19:00
Go Back To Svenska Topic List
Prev1246247248249250329Next
Add Reply New Topic New Poll