Quote (Makta @ 9 Jan 2012 00:28)
Seriöst.. Dra ihop ett JSPgäng och röja någon dag?
Jag är på om det finns intresse.
Alla games går så ostabilt.. Gick från 1600 till 1630 för att sen gå tillbaka till 1600, allt beroende på hur stora idioterna är som man spelar med ..
Quote (cphannes @ 10 Jan 2012 04:48)
jag skyller på tixon självklart!
Kan vi inte lira någon dag peter? vi lirade ju för typ 5månader sen och då kunde inte jag spela för fem öre
