Quote (SCXiao @ 31 Aug 2012 13:36)
Värdelöst att köra där dock så det tar säkert en timme

Ok åka i 40 på landet okokokok
Snarare 25min, snitthastigheten i småland är ju 140 typ
E: Fan bacon & ägg mackor har blivit min standardlunch...
This post was edited by PlaaD on Aug 31 2012 05:41am