d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1246824692470247124725001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 31 2012 04:53am
Quote (SCXiao @ 31 Aug 2012 12:53)
Jag är en loser baby, jag har inget körkort~




Då kommer jag gå runt och vara hungrig hela kvällen, no_GG :(




En burk coleslaw på det :drool:


Så -->

Sickla eller åk buss?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Aug 31 2012 04:55am
Quote (Fil @ 31 Aug 2012 12:53)
Så -->

Sickla eller åk buss?


ne, ska ta tåget sen :pPPpPpPp

Tänkte bara om någon hade tips på vilka jag kan prova ^_^
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Aug 31 2012 05:00am
Kör själv med någon guldig flaska eller vad man ska kalla det. 24 karat kanske den heter??

Snabbsökning på google resulterade i kvinnoparfymer när man drog 24k i sökfältet. Härligt.

This post was edited by snigelfis on Aug 31 2012 05:01am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 31 2012 05:07am
Quote (SCXiao @ 31 Aug 2012 12:53)
Jag är en loser baby, jag har inget körkort~




Då kommer jag gå runt och vara hungrig hela kvällen, no_GG :(
Tjejen är för övrigt vegetarian, double_no_GG :( :(




En burk coleslaw på det :drool:


Äter hon inte ens korv? :rolleyes:

Mor & far åker ned till landet idag, hade jag följt med hade jag kunnat åka över till dig med parfym mot natura betalning.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Aug 31 2012 05:13am
Quote (PlaaD @ 31 Aug 2012 13:07)
Äter hon inte ens korv?  :rolleyes:

Mor & far åker ned till landet idag, hade jag följt med hade jag kunnat åka över till dig med parfym mot natura betalning.


Äter och äter, hon leker med den i munnen och spottar ut den igen :ph34r:

orly, vart ska dom? :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 31 2012 05:16am
Quote (SCXiao @ 31 Aug 2012 13:13)
Äter och äter, hon leker med den i munnen och spottar ut den igen :ph34r:

orly, vart ska dom? :P


Tänkte väl B)

Bredaryd på ett ungefär , ligger väl en sisådär 5mil från Lammhult?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Aug 31 2012 05:21am
Quote (PlaaD @ 31 Aug 2012 13:16)
Tänkte väl  B)

Bredaryd på ett ungefär , ligger väl en sisådär 5mil från Lammhult?


Lite längre, Värnamo ligger ~5mil från Lammhult iirc :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 31 2012 05:26am
Fan, 63km enligt eniro :(
Tror det blir typ 58 från lanthuset då
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Aug 31 2012 05:36am
Quote (PlaaD @ 31 Aug 2012 13:26)
Fan, 63km enligt eniro :(
Tror det blir typ 58 från lanthuset då


Värdelöst att köra där dock så det tar säkert en timme :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 31 2012 05:41am
Quote (SCXiao @ 31 Aug 2012 13:36)
Värdelöst att köra där dock så det tar säkert en timme :P


Ok åka i 40 på landet okokokok
Snarare 25min, snitthastigheten i småland är ju 140 typ

E: Fan bacon & ägg mackor har blivit min standardlunch...

This post was edited by PlaaD on Aug 31 2012 05:41am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1246824692470247124725001Next
Closed New Topic New Poll