d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1246524662467246824695001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Aug 31 2012 02:39am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 02:57am
Hittat en kille i hammarbyhöjden som har den sista Vinylsingeln jag saknar med Kent.

Sen känner jag en kille på Sony som ska sälja mig den sista LPn jag saknar, med andra ord är jag snart helt komplett på Kentvinyler.

Känns starkt :)

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 31 2012 03:05am
Quote (Svartermetalisk @ 31 Aug 2012 10:57)
Hittat en kille i hammarbyhöjden som har den sista Vinylsingeln jag saknar med Kent.

Sen känner jag en kille på Sony som ska sälja mig den sista LPn jag saknar, med andra ord är jag snart helt komplett på Kentvinyler.

Känns starkt :)


Vad ska du göra sen då?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 31 2012 03:11am
Quote (snoramej @ Aug 31 2012 11:05am)
Vad ska du göra sen då?


Sen tar livet slut. Han har uppnått allt :O
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Aug 31 2012 03:28am
Quote (umade @ 31 Aug 2012 11:11)
Sen tar livet slut. Han har uppnått allt :O


Han har inte uppnått en komplett samling förrän han har ett par utav deras otvättade kalsonger efter en spelning :ph34r:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 03:47am
Quote (snoramej @ Aug 31 2012 10:05am)
Vad ska du göra sen då?


Köpa CD och Kassetter, Kent var som hetast när Vinylen var stendöd så dom har bara släppt 10 LPs, en tiotummare och 5 sjuor.

Dom flesta av dom kostar visserligen en bra peng men det är inte många grejjer man behöver på vinylfronten.




Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 31 2012 03:51am
Quote (Chefen @ 30 Aug 2012 21:31)
66

ak6+K

vs ak? sannolikheten är att han har just ak här är lika stor som 6 kommer på river


okok :) sugen som fan på  Bredband 1000 *
(Ner: 500-1000/Upp: 60-100 Mbit/s)
  799 kr/mån

ska se vad de går på om jag ska ha max utbudet också


Vet nu inte hur mkt du lirar men händer rätt ofta att det är liknande situationer.. Speciellt på pokerstars. Okej AQ6 + Q då om det känns normalare för dig xD
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 03:53am
Quote (berhemuli @ Aug 31 2012 10:51am)
Vet nu inte hur mkt du lirar men händer rätt ofta att det är liknande situationer.. Speciellt på pokerstars. Okej AQ6 + Q  då om det känns normalare för dig xD


Jepp :)

Ju bättre kort man har dessto mer pengar kan man torska.

Det bästa för mig är att få medelkort hela kvällen för då kan man spela ut moståndarna, det är när jag floppar typ triss och sen torskar svinmycket mot en färg som jag går back annars brukar det gå runt.


Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 31 2012 03:56am
Måste säga att Mac är riktigt skön än så länge :p
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Aug 31 2012 04:02am
Ska köpa parfym idag, tips på någon som får brudarna kåta? B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1246524662467246824695001Next
Closed New Topic New Poll