Quote (berhemuli @ Aug 31 2012 10:51am)
Vet nu inte hur mkt du lirar men händer rätt ofta att det är liknande situationer.. Speciellt på pokerstars. Okej AQ6 + Q då om det känns normalare för dig xD
Jepp

Ju bättre kort man har dessto mer pengar kan man torska.
Det bästa för mig är att få medelkort hela kvällen för då kan man spela ut moståndarna, det är när jag floppar typ triss och sen torskar svinmycket mot en färg som jag går back annars brukar det gå runt.