d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1246424652466246724685001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 30 2012 08:57pm
gn8
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Aug 31 2012 01:42am
god morgon
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 31 2012 02:05am
Quote (SCXiao @ 31 Aug 2012 09:42)
god morgon


Herro
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Aug 31 2012 02:17am
Quote (SCXiao @ 31 Aug 2012 09:42)
god morgon


cha cha¨
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 02:18am
Quote (PlaaD @ Aug 30 2012 10:23pm)
Sjukt fräsch imo. Han sa att de flesta av hans killkompisar hade skrivit till henne på Facebook men hon hade aldrig svarat  :rofl:
http://oi48.tinypic.com/w0q7et.jpg


Jävligt fräsch, me gusta
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Aug 31 2012 02:20am
Undrar vafan grannarna tänkte när jag mötte dem nyss, sniffandes på ett paket tvättmedel :unsure:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 02:20am
Quote (SCXiao @ Aug 31 2012 09:20am)
Undrar vafan grannarna tänkte när jag mötte dem nyss, sniffandes på ett paket tvättmedel :unsure:


Bor du granne med swify?
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 31 2012 02:21am
morn morn
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Aug 31 2012 02:22am
Quote (Svartermetalisk @ 31 Aug 2012 10:20)
Bor du granne med swify?


Nä, det var jag som luktade på tvättmedel :P hade varit i tvättstugan och let's face it, tvättmedel luktar jävligt gott :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 31 2012 02:25am
Quote (SCXiao @ Aug 31 2012 09:22am)
Nä, det var jag som luktade på tvättmedel :P hade varit i tvättstugan och let's face it, tvättmedel luktar jävligt gott :D


:lol:

Starkt
Go Back To Svenska Topic List
Prev1246424652466246724685001Next
Closed New Topic New Poll