d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1246324642465246624675001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 30 2012 03:05pm
Quote (PlaaD @ 30 Aug 2012 23:04)
Född 95 är han
Men han väger 10kg mer och böjer närmare 200, bänkar 160 och markar typ 220 så vet inte riktigt hur detta ska gå...
Hade 44 gemensamma vänner på FB med hans syster! Det är en start!


Hehe, nästa fråga:

Är du snabbare än honom?

This post was edited by Fil on Aug 30 2012 03:05pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2012 03:08pm
Quote (Fil @ 30 Aug 2012 23:05)
Hehe, nästa fråga:

Är du snabbare än honom?


Aa då, tror inte han skulle våga slåss heller så jag vinner nog där :D:D:D:D

nae, tror aldrig jag skulle våga ens chansa på denna brud, hon är alltså i en liga för sig imo
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 30 2012 03:09pm
Quote (PlaaD @ 30 Aug 2012 23:08)
Aa då, tror inte han skulle våga slåss heller så jag vinner nog där :D:D:D:D

nae, tror aldrig jag skulle våga ens chansa på denna brud, hon är alltså i en liga för sig imo


Haha, du verkar vara lite av en vilde annars!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 30 2012 03:14pm
Quote (PlaaD @ 30 Aug 2012 23:08)
Aa då, tror inte han skulle våga slåss heller så jag vinner nog där :D:D:D:D

nae, tror aldrig jag skulle våga ens chansa på denna brud, hon är alltså i en liga för sig imo


pic syrra and bror
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2012 03:23pm
Quote (ChingeR @ 30 Aug 2012 23:14)
pic syrra and bror


Sjukt fräsch imo. Han sa att de flesta av hans killkompisar hade skrivit till henne på Facebook men hon hade aldrig svarat :rofl:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Aug 30 2012 03:28pm
Quote (PlaaD @ 30 Aug 2012 23:04)
Född 95 är han
Men han väger 10kg mer och böjer närmare 200, bänkar 160 och markar typ 220 så vet inte riktigt hur detta ska gå...
Hade 44 gemensamma vänner på FB med hans syster! Det är en start!


hoppas det inte är hans lillasyster för då är hon typ 12 :unsure:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2012 03:29pm
Quote (SCXiao @ 30 Aug 2012 23:28)
hoppas det inte är hans lillasyster för då är hon typ 12 :unsure:


Hon är född 91 som mig, hon hade pojkvän dock :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Aug 30 2012 03:47pm
Quote (PlaaD @ 30 Aug 2012 23:29)
Hon är född 91 som mig, hon hade pojkvän dock  :(


Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Aug 30 2012 06:14pm
Quote (SCXiao @ 30 Aug 2012 23:47)
http://i49.tinypic.com/97p3jt.jpg


liten bild/10
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Aug 30 2012 08:41pm
God natt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1246324642465246624675001Next
Closed New Topic New Poll