d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1246224632464246524665001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 30 2012 12:59pm
Quote (Svartermetalisk @ 30 Aug 2012 20:56)
shit

starkt


TURINA ÄR EN GUD
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Aug 30 2012 01:14pm
Quote (SCXiao @ 30 Aug 2012 20:51)
Lirar lite Omaha, +30kr än så  länge :P


Omaha är ett så jävla värdelöst äckelkukspel

kåk vs kåk, rip 80:- :cry:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 30 2012 01:16pm
Quote (SCXiao @ 30 Aug 2012 21:14)
Omaha är ett så jävla värdelöst äckelkukspel

kåk vs kåk, rip 80:- :cry:


DU måste lära dig o spela omaha först.. är ofta väldigt tydligt när någon har högre kåk, och du kan tvingas folda kåk även om du prickat det med set. Som däremot i hold em är lite svårare o folda.





”Hahahahah d helt sjukt. D bragdens mamma!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahaha jag har inga ord vi e vidare!!! Hahahahahaha AIK”, skriver Martin Mutumba på Twitter.

This post was edited by berhemuli on Aug 30 2012 01:19pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 30 2012 01:19pm
Quote (berhemuli @ 30 Aug 2012 19:16)
DU måste lära dig o spela omaha först.. är ofta väldigt tydligt när någon har högre kåk, och du kan tvingas folda kåk även om du prickat det med set. Som däremot i hold em är lite svårare o folda.



i holdem lägger man aldrig en kåk, om de så är 222 33



förövrigt kan jag outa mig och säga att i morgon flyttar jag! ~50 mil söderut!!

så nu kommer saker som internet osv, nån här inne med tele2? nått som är bra/dåligt? billigt/dyrt?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 30 2012 01:20pm
Quote (Chefen @ 30 Aug 2012 21:19)
i holdem lägger man aldrig en kåk, om de så är 222 33



förövrigt kan jag outa mig och säga att i morgon flyttar jag! ~50 mil söderut!!

så nu kommer saker som internet osv, nån här inne med tele2? nått som är bra/dåligt?  billigt/dyrt?


Jodå sitter du med en 66 floppen är på AK6 turnen är en K och det är obv att snubben sitter på en AK då foldar du kåk.

tele2 har jag som mobilt bredband.. krångel när jag skaffade med fakturor o sånt.. men efter det har det funkat perffa. Når bra hastighet och rätt billigt. Men sånt där vanligt vet jag inte om.

This post was edited by berhemuli on Aug 30 2012 01:21pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 30 2012 01:31pm
Quote (berhemuli @ 30 Aug 2012 19:20)
Jodå sitter du med en 66 floppen är på AK6 turnen är en K och det är obv att snubben sitter på en AK då foldar du kåk.

tele2 har jag som mobilt bredband.. krångel när jag skaffade med fakturor o sånt.. men efter det har det funkat perffa. Når bra hastighet och rätt billigt.  Men sånt där vanligt vet jag inte om.



66

ak6+K

vs ak? sannolikheten är att han har just ak här är lika stor som 6 kommer på river


okok :) sugen som fan på Bredband 1000 *
(Ner: 500-1000/Upp: 60-100 Mbit/s)
799 kr/mån

ska se vad de går på om jag ska ha max utbudet också
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 30 2012 02:27pm
Gick bra på Pokern idag

Har börjat igen efter många månaders uppehåll, dom tre gångerna jag lirat innan denna har jag torskat men idag vann jag så mycket att jag är + på dom fyra senaste speltillfällena trots att tre av dom var back

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2012 03:00pm
Okokok polare jag tränar med har en sjukt jävla fräsch syrra.
Helt jävla stört fräsch menar jag nu också.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 30 2012 03:01pm
Quote (PlaaD @ 30 Aug 2012 23:00)
Okokok polare jag tränar med har en sjukt jävla fräsch syrra.
Helt jävla stört fräsch menar jag nu också.


Fråga bara..

Är polaren större än dig?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2012 03:04pm
Quote (Fil @ 30 Aug 2012 23:01)
Fråga bara..

Är polaren större än dig?


Född 95 är han
Men han väger 10kg mer och böjer närmare 200, bänkar 160 och markar typ 220 så vet inte riktigt hur detta ska gå...
Hade 44 gemensamma vänner på FB med hans syster! Det är en start!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1246224632464246524665001Next
Closed New Topic New Poll