Quote (berhemuli @ 30 Aug 2012 19:20)
Jodå sitter du med en 66 floppen är på AK6 turnen är en K och det är obv att snubben sitter på en AK då foldar du kåk.
tele2 har jag som mobilt bredband.. krångel när jag skaffade med fakturor o sånt.. men efter det har det funkat perffa. Når bra hastighet och rätt billigt. Men sånt där vanligt vet jag inte om.
66
ak6+K
vs ak? sannolikheten är att han har just ak här är lika stor som 6 kommer på river
okok

sugen som fan på Bredband 1000 *
(Ner: 500-1000/Upp: 60-100 Mbit/s)
799 kr/mån
ska se vad de går på om jag ska ha max utbudet också